Diskuze
Fejkův zlepšovák: hučící vlak jezdí prázdný
Děkujeme za pochopení.
R. Buršík
když ondělasl zvířátka dříbe taky
takový politický předrtažený protekční klacek
J. Savova
já o koze...
já o koze, vy o voze - moje připomínka se týkala pravopisných chyb, nikoli obsahu sdělení:
oni tam měli: ti (obyvatelé) si stěžovaly - psáno zde s tvrdým y (chyba ve shodě podmětu s přísudkem)
a se puštěnou ventilací..... nevhodné použití předložky se
už z nadpisu příspěvku "kde je jazykový korektor????" je to zcela zřejmé: volá se po opravě pravopisu, nikoli cenzuře; takže i vám: prosím, čtěte pořádně a přemýšlejte o obsahu napsaného ;-))
J. Komárek
žabotlam
Kdyby tam soudruzi z ČD drželi v rezervě žabotlam (starý panťák) místo esšusu, tak je to prakticky zadarmo (obzvlášť, když to je jen rezerva, která nikoho nevozí). Dělat něco s rozumem a levně asi není cílem ČD.
M. Ženíšek
Re: žabotlam
Už se tak stalo. V tohle tydnu tam stojí dva žabotlamy místo ešusů. Někdo v ČD asi přecejenom hlavou přemýšlí.
V. Voracek
vlak na 2 jízdy za den
Tudíž vyhozené peníze za vlak, který jen stojí na koleji. Ten vlak by měl být nasazen a vozit lidi, aby se investice vyplatila. To je jako ČSA nakoupila letadla a pak letadlo stálo půl dne na letišti....
P. Mareš
Nepřišlo by to levněji?
Hukot z těch ventilátorů je opravdu dost hrozný, takže stěžovatelům se nelze divit. Kdyby se ale proti nim na odstavné koleji umístila lehká protihluková bariéra, jen co by zastínila ty ventilační otvory, hluk by se podstatně snížil.
S. Krejcar
Re: Nepřišlo by to levněji?
Těchto protihlukovych barier by se muselo stavět nejen na železnici mnoho tisic.Pokud Vam na odstavnem parkovišti začne dělat bezpečnostni odstavku kamion s chladirenskym navěsem ve 23 hodin a odjiždi až v 6 hodin rano tak je to podobne jako s touto soupravou.A supermarkety a skladove firmy nejsou jen v neobydlenych prostorech a tam se podobnych kamionovych souprav mnohdy sjede vice než jedna.V moderni společnosti je problem nejen světelny smog ale i hlukovy smog problemem.Je jen škoda,že vzdělanych strojnich odborniku s maturitou každoročně opoušti poslucharny škol tisice,ale nikdo z nich se do ekologickeho a zdravotniho problemu tohoto raženi nepoušti.Neni to jen otazkou politiku ale předevšim odbornych pracovniku.Je škoda,že naše společnost spiše čeka co vymysli v zahraniči než by to vymysleli sami.
I. Simacek
Za co berou manažeři ČD miliony
Když si koupíte v pokladně jízdenku a chtěli byste pak přestupovat do jiného vlaku s odbavováním bez průvodčího, musíte si jízdenku nechat orazítkovat ve strojku ve vlaku. Pokud byste si však koupili jízdenku u průvodčího a chtěli byste přestupovat do jiného vlaku s odbavováním bez průvodčího, už si tuto jízdenku ve strojku orazítkovat nemusíte. Ptáte se, proč? Z jednoho prostého důvodu.Jízdenka od průvodčího se totiž do strojku ve vlaku nevejde,protože je o pár milimetrů větší než otvor ve strojku.
Tak za tohle berou páni manažeři ČD ty miliony..
M. Stuchlik
Re: Za co berou manažeři ČD miliony
Já bych to zobecnil, nejenom manažeři ČD ale obecně manažeři. Kam se člověk podívá je bordel, nic pořádně nefunguje ale manažeři berou neskutečné prachy. Za co???
S. Ševeček
Dale ko lepší je ta hrozba zimního POPRASKÁNÍ NÁDRAŽÍ
paní Savová.
Po dalších případech, ve kterých Fejk uspěl, pátráme.
J. Savova
kde je jazykový korektor????
"Paradoxně se však netýká cestujících, nýbrž obyvatel městečka Úvaly u Prahy. Ti si u Fejka stěžovaly ....."
"Souprava totiž musí být v "pohotovostním stavu", tedy se puštěnou ventilací....."
a to jsou jen dva odstavce! Lidovky, styďte se, že něco takového pouštíte na své stránky čím dál častěji. Chápu, že doba se zrychluje. Ale přečíst byste si to po sobě tedy opravdu mohli, než to na web pověsíte.