Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Zisk Mattonky klesl. Antikampaň jí ale neublíží, míní analytik

Ještě před čtyřmi lety vydělávaly Karlovarské minerální vody téměř půl miliardy korun. V roce 2010 už to však nebylo ani 100 milionů. Zlaté časy minerálek jsou pryč, míní analytik Petr Havel. Současná antikampaň proti výrobci Mattonky ale podle něj tržby společnosti neovlivní. Karlovarské minerální vody na negativní reakce odpovídají vlastní reklamou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R. Šantroch

3. 9. 2012 11:49
allesandro pasqualle je lhář

Tvrdím, že generální ředitel KMV je normální lhář. Tvrdí, že se jim pavilon, jenž rozebrali a měli znovu postavit ztratil. Tvrdí (v televizním vysílání), že bývalý hotel Praha dá tomu, kdo si  o něj řekne - dosud se tak nestalo. Tvrdí, že takto zničené objekty již dostali - samozřejmě to není pravda. Tvrdí dokonce o některých objektech, že jim ani nepatří - byl celkem snadno usvědčen ze lži. Proto je oprávněná obava, že lže, tvrdí-li, že jsou připraveni investovat 400 mil.

Nevím, jak velký vliv má antireklama, myslím, že větší vliv má ASORKD, díky níž jsem se připojil k petici na podporu záchrany Lázní Kyselka a ani já, ani má rodina Mattoni nepije - též nabádám i další přátele

0 0
možnosti

L. Papazian, Ing.

2. 9. 2012 23:53
Já jsem přestal nakupovat jejich výrobky,

takže si nemyslím, že to nemá žádný dopad. Zvláště, když nejsem jediný, ale naopak je nás čím dál více. Analytik je značně neznalý, když může tvrdit takové nesmysly, že spotřebitelské nálady neublíží. Antikampaň může mít kladný efekt jen v tom případě, když bude opravena Kyselka. Tedy žádná kampaň nemůže být efektivní, pokud nebudou následovat za slovy i činy. A protože činy zde nejsou, tak z mé strany zase není ochota nakupovat výrobky ze skupiny Mattony. A bez ohledu na lázně Kyselka by se výrobce měl zamyslet nad svou kvalitou, kdy minerálka je čím dál méně minerálkou a to i u Magnesie. Proto ani antikampaň ze strany majitelů nemůže mít úspěch, nabízet mizernou kvalitu za vysoké ceny nejde. Lidé nejsou hloupí.

0 0
možnosti

L. Richter

3. 9. 2012 0:31
Re: Já jsem přestal nakupovat jejich výrobky,

já už to taky nekupuju

0 0
možnosti

P. Broda

2. 9. 2012 9:39
Pít balenou vodu je hloupost !

0 0
možnosti

J. Kottas

2. 9. 2012 9:37
Mattoni nekupuji od doby...

kdy jsem zjistil, kdo ji vlastní a jak se zachází s lázněmi Kyselka. Koukat se na nádhernou kapli s freskami, totálně vybrakovanou, jak si tam uvnitř na ohništi grilují maso mne naplňuje pohrdáním občanů karlovarska...

Že vám tohle nevadí je výsledkem rozkladu této okleštěné zemičky...

0 0
možnosti

P. Broda

2. 9. 2012 9:57
Re: Mattoni nekupuji od doby...

V Karlových varech jsem byl na dovolené v roce 89 dokonce v listopadu . Okamžitě mi to město učarovalo . Bohužel to bylo ještě české město . před 5 lety jsem tam byl znova a když mi v kiosku prodávala upomínkový předmět Ruska a Ruština zněla všude kolem mne včetně všudypřítomné azbuky dost mne to nasralo. Tohle ale není specifikum jen Česka ... to samé se děje ve Francii ,Černé hoře nebo v Chorvatsku bohužel i když jsem četl že nastupují na scénu i Číňané .

Podobná situace je v Ostravě . Bauhaus měl na oplátku opravit městská jatka a skutek utekl Kulturní památka chátrá a nikdo s tím nic neumí udělat !

0 0
možnosti

J. Kostelanský

2. 9. 2012 8:12
Antireklamu si Mattonka robí sama

Megareklama s Krausom robí Mattonke skôr medvediu službu. Nie každý má Krausa rád - ja ho ako baviča vôbec nemusím. Vždy totiž jeho humor musím podvedome porovnávať so Šípovým - a ten Krausov mi príde suchý, silený a trápný. V jeho talk show nie je dôležitý hosť, ale Kraus. Hosť nikdy nesmie zatieniť veľkého showmana Krausa.

Podobne blbé sú aj jeho reklamy. Takže ak by som aj Mattonku píjaval, po Krausových reklamách by som s tým asi prestal.

0 0
možnosti

P. Broda

2. 9. 2012 9:34
Re: Antireklamu si Mattonka robí sama

Asi to bude věc názoru já osobně Krause můžu a jeho humor se mi líbí ! Mattony nepiji

0 0
možnosti