Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

ŘSD: V mostu na D1 chybí 322 tun oceli. Případ vyšetřuje policie

Pilíře mostů na dálnici D47 si sedají a nosná konstrukce z oceli rezne. Oprava jednoho mostu vyjde na 600 milionů korun. Takové závěry vyplynuly z auditu, který nechalo vypracovat Ředitelství silnic a dálnic u německých expertů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M. Kesl

10. 11. 2012 18:37
Co je rozhodující?

Pro únosnost mostu není rozhodující co kde odebrali,ale co zabudovali.Je především nutné kontrolovat,zda konstrukce mostu odpovídá projektové dokumentaci.Že hmotnost oceli v konstrukci je menší než hmotnost oceli někde koupené lze vysvětlit tím,že cestou na stavbu jim něco spadlo z vozu nebo to někdo ukradl.Nelze vyloučit ani alternativu,že od prodejce odvezli jen co potřebovali,ale zaplatili vše i to co na mostě není a o rozdíl se šábli.

0 0
možnosti

V. Venc

10. 11. 2012 11:44
Není řešení

Problémy tohoto typu jsou neřešitelné, poněvadž není to jenom zhotovitel a jeho snaha po zisku. Stejně velký (ne.li větší) díl zodpovědnosti má stát.

Základem je jeho nekompetentní správa investic, investování do čehokoliv, kam se podíváte (od dotací, přes ekologická vzepětí, IT projekty, zdravotnictví...). Důvodem je to, že patří všemu lidu, a vlastně není ničí.

Jak říká prezident: příliš velký (nabubřelý), a na straně druhé, slabounký, (bezstarostný) stát!

0 0
možnosti

J. Šrámek

10. 11. 2012 8:35
Kdysi se to jmenovalo SABOTÁŽ!

NECHÁPU OVŠEM MYŠLENÍ ŠÉFŮ TAKOVÝCH FIREM.Spoléhat na právníky a těch pár milionů korun(!) považovat za zisk z takových riskantních nedomyšleností?Bývalo zvykem,že takový ,,stavitel" si již nikde neuplácal ani bábovičku z písku.Je to jako z opravami.Nový asfaltový povrch je do roka zase zvlněný jak pouštní pista.

0 0
možnosti

P. Boublíková

10. 11. 2012 7:01
A co ten most z nadpisu

na D1?

0 0
možnosti

V. Kusý

9. 11. 2012 21:47
Tohle by celkem logicky vysvětlilo

diskreditační akci proti Bártovi přes VV.On byl první a kromě té vyhozené paní taky jediný, kdo začal šlapat na přezky stavebním firmám.Vsadím boty, že do 30.listopadu se díky "osobnímu selhání" některého z nedohledatelných subalterních úředníků podání reklamace ztratí, nebude odeslána, dojde k poruše počítače atd atd, vyberte libovolnou možnost.Tím padnou všechny možnosti státu se bránit a někdo si namastí kapsu s definitivní platností.

0 0
možnosti

F. Skupík

9. 11. 2012 20:54
To je tak když

..zadají stavbu jedné firmě a ta si na to najme dalších pět firem.A pak nikdo za stavbu nenese odpovědnost.Jeden se vymlouvá na druhého.

0 0
možnosti