Diskuze
Peníze na rychlodráhu? Jen pokud nádraží propojí pojízdný pás
Děkujeme za pochopení.
J. Holič
Že by konečně...?
Takové řešení (tedy to s travelátorem) je asi nejlepší možné. Hlavní nádraží je už teď dost zatížené a stavba napojení rychlodráhy by tam vyšla moc draho. Zároveň to propojení Hl. n. a Masaryčky chybí i bez rychlodráhy a dost by to mohlo odlehčit přestupu na Florenci. Hlavně ať už se s tím začne - už se o tom mluví 20 let!
K. Pavlik
To si hosi fandite
To si hosi fandite taxikarska mafie neco takoveho proste zakaze a bude po ftakach jak rikaji Hanaci.
J. Kottas
Copak ještě spadne Praze do chřtánu?
Co tak se zabývat ekologicky nejpostižinějšími oblastmi republiky? Nebo Praha je na tom stejně?
J. Holič
Re: Copak ještě spadne Praze do chřtánu?
Je to jednoduché - Praha přináší do státního rozpočtu nejvíc peněz a pražské letiště na tom také z tohoto hlediska nebude zle. Když k tomu připočítáte, že v Praze žije desetina obyvatel ČR, pochopíte, že je stavba takových věcí v Praze celkem logická.