Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

V provoněném obchodě se toho prodá více, zjistila studie

Před letošními Vánocemi byste měli věnovat větší pozornost tomu, jak voní obchod, do nějž jdete nakupovat. Protože právě vůně, jež se v něm vznáší, vás může přimět, abyste víc nakupovali - a utráceli, zjistila studie amerických vědců, kterou citoval The Huffington Post.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TL

T. Lichtenberg

1. 12. 2012 18:38
To je teda objev...

...už řadu let používá většina řetězců vůně, speciálně vyvinuté podle druhu prodávaného zboží i konkrétní firmě "na míru" tak, aby fungovala jako podprahová korporátní značka ve smyslu "tady to znám, tady jsem doma". Třeba taková IKEA je tím typická, řada módních butiků atd.

0 0
možnosti