Diskuze
Záchrana ČD Cargo: tisíce vagonů do šrotu a masivní propouštění
Děkujeme za pochopení.
P. Ruzicka
Jupíííí, zelená pro kamiony!
Hlavně, že nás pruděj s nedostatkem ropy a ekologií. O ucpaných městech kamionama ani nemluvě. Byly doby, kdy se všechno tahalo po železnici i ty kamiony. Je to celé postavené na hlavu a nedávající žádný smysl! Zažalovat celé ministerstvo dopravy a všechny ty zničené, ucpané silnice jim dát k úhradě.
R. Pecho
ČD Cargo se chová
jako cikáni:
"Héj, stara nemame na automaty! Vemem sporak, predame, zahrajeme".
"Héj stara co k obedu? Nemam sporak, dem na socialku, ať daji na novy!".
Firmy a společenská uskupení, chovající se takovýmto stylem podporujeme my, ostatmí, z peněz, které vyděláme a se kterými hospodář - stát zachází úplně stejně jako ČD Cargo, nebo výše zmiňovaní přizpůsobiví. To jest projebe je.
M. Blabla
Další tunel ?
že by po ČSA další tunel alias řízené likvidace výrazného dopravce?
F. Doušek
Uniklo mi v článku, že mzdová úsporná opatření
začnou u managementu tohoto "mamuta"? Nebo ti si nadále budou vyplácet půlmilionové platy?
J. Tínek
Již mnohem dříve jsem slyšel a četl
verzi o vědomé likvidaci ČD Cargo,aby někdo jiný mohl koupit tuto firmu za babku.Naposledy byla v zisku za Bazaly,jenže když se Bazala dozvěděl,že nejspíš skončí ve funkci, firma se začala propadat...Jaká byla role Slámečky ? Snad se to jednou dozvíme.Je fakt,že spojení se slovenskou firmou je nesmysl,protože když se spojí dva chudáci, zase vznikne jen další chudák....Když to koupí bohatá zahraniční firma,tak nejspíš udělá to, co udělali např. Francouzi s našimi cukrovary,tj zavřou to,a tržby bude inkasovat ona zahraniční firma....Tohle je jen moje laická úvaha...
R. Kubeš
Divíte se? Jistá komunita dělá to samé.
Když se chtějí ohřát, vytrhají parkety, zárubně, okenní rámy, nakonec i trámy ze střechy. Účel je naplněn - ohřáli se, ale problém je, že za poměrně krátký časový úsek se problém se zimou vrátí ve znásobené podobě. Podle této logiky ČD prodají či sešrotují část svého výrobního nástroje, na čas situaci stabilizují, ale co až peníze ze sběrných surovin dojdou? Zase budou ve výchozím bodě. A co když se (nedej bože) objeví nové zakázky, na které nebudou mít kapacity? Nakoupí nové vagóny? Kocourkov? Záměrná likvidace? Osobně bych chtěl slyšet, že aktivně shánějí zakázky, vytvářejí nové služby, vytvářejí nové, potřebám zákazníků vhodnější ceníky (kdy ano, za jednotku zaplatí méně, ale proto si v součtu objednají jednotek více). Je strašně pohodlné svést to na jednu nejspíše nerentabilní povinnou službu a poslat vagóny do šrotu. To by uměl i Venca, co kydá v kravíně hnůj, na to netřeba ekonomického ani žádného jiného vzdělání.
V. Kraus
Re: Divíte se? Jistá komunita dělá to samé.
Přesně to samé mne napadlo, "řešit" hospodářskou ztrátu rozprodejem vagonů a lokomotiv by dokázal každý dement.
V. Kraus
Že by snad
konec nákladní železniční přepravy v Česku? Obávám se, aby tomu tak skutečně nebylo.
M. Trhlík
Re: Že by snad
Pane Krausi, svého času se stovky vagonů opravovaly a sloužily dál.Dnes se to řeší tak, že vagony jezdí až do havarijního stavu,potom se zlikvidují a za několikanásobně vyšší hodnotu se budou kupovat nové,Ale to už tam budou zase jiní lidé,kteří se k tomu hlásit nebudou.
R. Houška
Omyl, tady už nic nepomůže. Co ODS/ČSSD jednou
schvátí, to už se nemá jak zvednout.