Diskuze
Vodafone trestá své klienty za věrnost. Jsem mezi nimi
Děkujeme za pochopení.
novinářská práce
Toto je skutečný novinový článek nebo nějaký blog nesvéprávné zákaznice?
1) Jak už zmínil někdo dřív, slečna podepsala smlouvu, ve které se zavazuje, že bude konkrétní dobu platit určitou minimální částku za služby.
2) Odměnou za tuto věrnost je dotovaná cena mobilního telefonu.
Nejsem žádný fanoušek Vodafonu, ale tyhle reakce nechápu. T.
Re: novinářská práce
Nevím, nakolik se pohybujete v obchodním prostředí, ale je vcelku zřejmé, že v říjnu už Vodafone a spol dávno věděli, co se chystá, tohle není otázkou dne nebo týdne. V takovém případě se jedné o cílené nabízení nevýhodnch smluv a vcelku snadno prokazatelné. Nejde o to, že by paní byla nesvépprávná, ale každ uzavírá smlouvu se závazkem s tím, že se jedná o zvyhodnění proti lidem, co se neupíšou, přesně jak píše paní, odm+ěna za věrnost je ve vhodnosti. Bohužel, když se v průběhu otočí trh o 360° mělo by se zatočit přesně i tady s tímto případem, protože dle mého soudu nastaly ne zrovna korektní podmínky. Já osobně to mám podobně, ale narozdíl od paní platím měsíčně 5 tisíc, jsem u Vodafone 6 let a stačilo jim říct, že své firmy převedu jinam a že tohle jednání je proti konkurenci staví do velké nevýhody. A ejhle, příští tden podepisuju nové smlouvy a ještě mi jako bonus nabízí telefenoy:-)) Nezapomínejte, boj o klienta je prioritou, ne Vás ždímat o 300 Kč navíc a pak adyjé...