Diskuze
České dráhy se loni propadly do ztráty 1,6 miliardy korun
Děkujeme za pochopení.
J. Holič
Moloch
Moloch se sice mění, ale jen velmi pomalu. Je spousta věcí, na kterých mohou dráhy šetřit, jenže v takhle velké firmě s tak významným korupčním podhoubím, to není moc snadné. Budu konkrétní: Vždy když se hledá korupce, první padnou do hledáčku zakázky zadané bez transparentních výběrových řízení. A těch je v ČD plno. Nadstandardní vztahy s plzeňskou Škodou jsou velice známé.
až tu budeme
používat slušné vlakové soupravy ( alespoň) na trase Praha-Pardubice-Brno.
Až se bude do vlaků nastupovat bez překážek ve formě půlmetrového rozdílu schod-nástupiště, až budou ČD placené ze státních peněz dotovat trasy plošně a ne podle toho, co považují za lukrativnější ( D1, Praha-Ostrava), pak můžeme říct, že cestujeme jako lidi co si na dopravu přispívají z daní a ne jako stádo (dobytku)
Re: až tu budeme
Dočkáte se od 2013/2014 v novém jř. Railety budou nejlepší. Jinak i teď jezdí hezké vagony zejména na vlacích, které jsou vedeny do zahraničí. Je fakt, že kategorie R je zatím opomíjená, ale do roka se to nákupem těch railetů posune hodně dopředu.
Tak vydržte, a železnici zůstaňte věrná, pokud to jen trochu jde. Hezký den.
Při půlmilionových platech managementu firmy
je to skvělý výsledek. Ještě, že mají co rozprodávat. Zatím.