Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Když tuhne krev v žilách. Při přistávání v Birminghamu jde o život

Přistání na birminghamském letišti představuje pro mnoho pilotů křest ohněm. Důvod? Silný boční vítr, který kvůli letošní bouřlivé zimě nebyl ve střední Anglii ničím výjimečným. Podívejte se, jak se piloti s nepřízní počasí profesionálně poprali.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

10. 4. 2014 9:09
Wow

Netušil jsem, že airbusy mají takovou výkonovou rezervu. Zvednout letadlo z dráhy při přistávacím manévru, to chce sakra nadbytek výkonu. Alespoň vím, proč žerou jako kyselina. :)

0 0
možnosti

Š. Apolen

18. 4. 2014 0:16
Re: Wow

Přerušené přistání je zcela normální ! Předváděla ho i B-52 na leteckém dnu v Pardubicích i s dotekem podvozku.

0 0
možnosti

J. Novák 768

9. 4. 2014 16:21
.

Krása. Řekl bych, že leckdy jedno sedadlo nezůstalo suché...

0 0
možnosti

9. 4. 2014 13:10
Piloti by měli nejdříve číst tento článek

a potom sedat do kokpitu !  Hned by jim bylo veseleji !

0 0
možnosti

9. 4. 2014 10:40
Když tuhne

Proto mají B 52 natáčecí podvozky, což bylo přísně tajné. Mohou tak přistávat i startovat bez ohledu na směr větru. V případě poplachové situace nezbytné.Jinak těm co přistáli v Birminghamu všechna čest.

0 0
možnosti

9. 4. 2014 11:56
Re: Když tuhne

moc nechápu jakou výhodou by byl natáčecí podvozek u takto komplikovaného manévru přistání když vás boční poryv větru vychyluje?, myslím že pilot musí kompenzovat působení vnějších tlaků tahem motorů a rovnat celý letoun natáčecí podvozek je výhodou při pojíždění na zemi podobně jako azipody u velkých lodí při manévrech v přístavu

0 0
možnosti