Diskuze
Když tuhne krev v žilách. Při přistávání v Birminghamu jde o život
Děkujeme za pochopení.
Wow
Netušil jsem, že airbusy mají takovou výkonovou rezervu. Zvednout letadlo z dráhy při přistávacím manévru, to chce sakra nadbytek výkonu. Alespoň vím, proč žerou jako kyselina. :)
Š. Apolen
Re: Wow
Přerušené přistání je zcela normální ! Předváděla ho i B-52 na leteckém dnu v Pardubicích i s dotekem podvozku.
J. Novák 768
.
Krása. Řekl bych, že leckdy jedno sedadlo nezůstalo suché...
Piloti by měli nejdříve číst tento článek
a potom sedat do kokpitu ! Hned by jim bylo veseleji !
Když tuhne
Proto mají B 52 natáčecí podvozky, což bylo přísně tajné. Mohou tak přistávat i startovat bez ohledu na směr větru. V případě poplachové situace nezbytné.Jinak těm co přistáli v Birminghamu všechna čest.
Re: Když tuhne
moc nechápu jakou výhodou by byl natáčecí podvozek u takto komplikovaného manévru přistání když vás boční poryv větru vychyluje?, myslím že pilot musí kompenzovat působení vnějších tlaků tahem motorů a rovnat celý letoun natáčecí podvozek je výhodou při pojíždění na zemi podobně jako azipody u velkých lodí při manévrech v přístavu