Diskuze
Pokuty pro těžké kamiony jsou příliš přísné, tvrdí vláda
Děkujeme za pochopení.
J52i51ř87í 26K23o62p57i67s
Kdyby měly kamiony povinnost využívat železnici
nemusely by se řešit problémy s jejich přetížením. Nehledě k tomu, že jezdí jako bezohledný dobytek (zejména po D1) a chronicky porušují dopravní předpisy. Jenže to by zase Kapsch a jeho političtí příznivci nevydělali potřebné brebendy!
Zajímal by mě
skutečný důvod, proč nechce bolševik postihovat ničitele našich už tak nekvalitních silnic ...
Jel jsem včera po R10 od Ml. Boleslavi
k Turnovu, a za ten nedlouhý úsek jsem viděl několik pogumovaných stop a hromadu zbytků gum (protektorů) i několik zničených plášťů v příkopě.
Nikdo mi nevymluví, že by pneumatiky praskaly jen tak, aniž by byly značně přetížené. O ohrožení ostatních řidičů i v protisměru za dělícím pásem vůbec nepochybuji. Tito řidiči jsou potencionálními vrahy.
Re: Jel jsem včera po R10 od Ml. Boleslavi
Pane Doušku, jako řidič z povolání jsem strávil za volantem čtyřicet let.Bohužel situace je taková, že nyní je tlak na řidiče ve směru porušování předpisů o době řízení, povolené váze nákladu atd. neúnosný.Pravdou je, že řidič v devadesáti procentech případů není schopen domoci se přesného údaje o váze nákladu.Veřejné váhy už neexistují a na vozidla o celkové dovolené váze by byly stejně zbytečné.Váha nákladu bývá vypočtená a mnohdy po domluvě dopravce a přepravce podhodnocená.Máte představu o tom, jak má řidič reagovat?Poškozené pneumatiky mají i jinou příčinu, nežli přetížení.Já sám jsem u německé firmy jezdil na studených protektorech v létě do Španělska s mrazicím návěsem a přesto, že vůz byl plně naložen, nikdy jsem s pneumatikami problém neměl.Firma totiž nekupovala šmejd.Budete se divit, ale i nekvalitní levné pneumatiky se mohou dopravci vyplatit, přes jejich horší životnost ale výrazně nižší cenu.
Kdo konkrétně?
Vláda, kabinet ... není jeden organismus.
Kdo konktrétně chce potopit senátní návrh?