Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Učíme strojvůdce jezdit úsporněji, šetří se i v depech, říká šéf ČD Kurucz

České dráhy se v prvním pololetí vynořily ze ztráty. Za elektřinu a naftu ušetřil státní dopravce 332 milionů korun. Šéf Daniel Kurucz Lidovkám.cz popsal, že se firmě soutěžemi podařilo získat lepší cenu za naftu a elektřinu, ale pomohlo i úspornější topení v depech či šetrnější jízda strojvůdců.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J. Mr

5. 9. 2014 8:47
Něco je asi špatně - zisky na cenu na nepohodlí zákazníka ?

Snižování spotřeby el. energie je jedna věc, ale nepohodlí cestujících věc další. Při cestě z domažlických slavností jsem s dalšími cestujícími zažil cestu "skoropeklem".  Klima byla vyplá ve vagonech s pevnými okny. Průvodčí v přeplněném vlaku raději neprocházel. Starší cestující kolabovali. Personál má bohužel v popisu práce šetřit kde se dá. "Strojník" - řidič lokomotivy tvrdil, že klima zapíná průvodčí, ten tvrdil, že vlak převzal v Domažlicích od kolegy z Německa. Klasický případ selhání systému a pracovních postupů atd. a česé řešení že nikdo za nic nemůže. Se stížností jsem byl v Infokanceláři v Plzni "odkázán" na portál ČD. Jen více konkurence na kolejích!!!

0 0
možnosti
VK

5. 9. 2014 8:06
A na sobě bude vedení drah taky šetřit?

0 0
možnosti
LM

5. 9. 2014 8:09
Re: A na sobě bude vedení drah taky šetřit?

Proc? :)

0 0
možnosti
LM

5. 9. 2014 8:03
Mimo jineho!

>>Otázkou také je, jak je třeba svítit při údržbě lokomotiv,“<<

+++++++++

Opravari mohou nosit jen lampy celenky a zalozte opet Brigady socialisticke prace. Tim si kazdy strojvedouci prevezme lokomotivu do vlastni pece a usetrite opet miliony na jine rozhazovani :)

0 0
možnosti
JK

5. 9. 2014 7:53
Jak je to na Ukrajině

Nedávno jsem byl na Ukrajině a jel jsem vlakem po trati s tunely. Vždy před vjezdem vlaku do tunelu se rozsvítilo osvětlení a po výjezdu zase zhaslo. To je jev u nás nevídaný. Ve vlacích kolem Brna (na směr Č. Třebová nebo Křižanov) se svítí již před přistavením vlaku na nádraží a pak až do cílové stanice, i když úsek s tunely trvá pár minut. Člověk by předpokládal, že trocha inteligence v řízení osvětlení by se mohla najít spíš u nás než na Ukrajině, ve skutečnosti je to ale právě naopak.

0 0
možnosti
LM

5. 9. 2014 8:12
Re: Jak je to na Ukrajině

Gratuluji, Vy byste mohl byt prvni novy vedouci Brigady soc. prace lokomotivniho depa Brno! :)

0 0
možnosti