Diskuze
Budou zákazníci rukojmími operátorů? Hrozí jim změny bez varování
Zákazníci operátora O2 zažili loni na podzim překvapení. Firma sama od sebe začala měnit svým klientům tarify: dostávali ty neomezené. U veřejnosti to vyvolalo rozporuplné reakce, po právní stránce ale bylo vše v pořádku. Operátor zákazníky uvědomil dostatečně dopředu dopisem a dal jim možnost bez postihů odstoupit od smlouvy. V budoucnu by to ale mělo být jinak.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
K. Jež
6. 9. 2014 23:55
Jen b.lázen má smlouvu. Měl jsem dvě
vodafon a t mobile a jsem na věky vyléčen. od t mobile jsem dokonce odešel i když jsem jim tam nechal 6000 kreditu. Jsou to tlupy bezezbytku využívající naše luxusní právní prostředí. Ted si dobiju kolik chci, kdy chci a jsem svým pánem.
0
0
možnosti
6. 9. 2014 10:14
Říkají si o to, aby jim (O2 především)
zákazníci utekli co nejdříve k levnější konkurenci.
Jsem u T-Mobile a zmizím, jakmile mi skončí vázaná doba.
0
0
možnosti