Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Nostalgické loučení. Typické hranaté karosy zmizí z pražských ulic

Posledních pět autobusů Karosa s označením B731 se v pátek rozloučí s hlavním městem. Pražský dopravní podnik tyto stroje s typickým hranatým designem vyřadí ze svého vozového parku. Byly v něm od roku 1982.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

12. 9. 2014 20:30
no jasně

loučí se s typickými východními krámy, které vypadaly staře už když sjely z linky a vyřazují je s 50 letým spožděním:DDDDDDDDDDDD

0 0
možnosti

V. Getz

12. 9. 2014 22:32
Re: no jasně

a co je na tom špatně? dveře neotvírají ,sedačky nedrží? kdyby jezdily 100 let pořád tam bude vidět chytrý konstruktér ..

0 0
možnosti

V. Getz

12. 9. 2014 12:55
prostorné autobusy uvnitř,kde se dalo projít i když

mezi sedačkami stál člověk..dnes to projektují snad lidé co mají vystudovanou ekonomickou fakultu ..

0 0
možnosti

12. 9. 2014 12:42
To tam ještě

po Praze jezdilo??????

0 0
možnosti

Z. Lapil

12. 9. 2014 8:19
Jak - první český autobus s automatickou převodovkou?

Co takhle ŠM11, vyráběný v l. 1965 až 1981? Výrobce Karosa Vysoké Mýto, převodovka Praga vyráběna dokonce v Praze ve Vysočanech.

Jsou to ty se čtyřdílnými dveřmi uprostřed a vzadu, vepředu trojdílné. Pro připomenutí viz http://prahamhd.vhd.cz/Busfoto/SL11.htm. Nebo ve vyhledávači Karosa ŠM11,

0 0
možnosti

12. 9. 2014 8:44
Re: Jak - první český autobus s automatickou převodovkou?

Nemůžete chtít po presstotitovi, aby znal fakta. To je pod jejich rozlišovací schopnost. A tak je to u nás se vším. Jeden vedle druhého blábolí nesmysly a přitom není problém si informace dohledat na internetu.  Pak se není co divit, jak tito pitomci blábolí o Ukrajině.

0 0
možnosti