Diskuze
Češi fandí e-shopům, ale zboží si nejraději vyzvedávají osobně
Děkujeme za pochopení.
No žádný div
No žádný div při cenách za dopravu, její "kvalitu" a servis při doručování.
Příště možná zkusím balíkomat od ČP - cena stejná jako za balík, výdejní místo poblíž a jistota, že se neminu s doručovatelem, který "zapomene" oznámit pokus o doručení, protože nemá na rozdíl od doručovatelky klíče od vchodu do činžáku nebo protože se na doručování rovnou vyprdnul a první oznámení rozesílané běžným poštovním kanálem do schránky nedorazilo a přišla až druhá připomínka.
ceny dopravy
není divu při cenách dopravy a poštovného: objednám věc za 60, za dopravu zaplatím 120 ;-((; a stejně pak musím na poštu nebo čekat na kurýra (ještě se mi nestalo při "balíku do ruky", aby mi byl do ruky skutečně doručen: většinou pošťák volá, že už je před bytem, když já jsem úplně někde jinde, protože avízo nebylo);
zásilkovny apod. jsou přeci jen levnější, když už není klasické výdejní místo s osobním odběrem zdarma;
I. Veselý
Re: ceny dopravy
Ceny dopravy jsou také rozhodující, ale daleko víc u mě rozhoduje to, že pošťák, ani jiné doručovací služby, s balíky nemají nějaký "jízdní řád" aby bylo jasné že v dané lokalitě jezdí v rozmezí např. dvou hodin a ne jindy. Stalo se mi, že mi pošta poslala SMS, že druhý den balík doručí. Většinou u nás jezdí okolo desáté - přijel, doručil balík do firmy v domě naproti a odjel, aby se za deset minut vrátil. Prý mu to tak naplánovali. Takto šetří Česká pošta.
Pokud se rozhodnu pro dobírku (u věcí dražších kde neriskuji platbu kartou předem) tak pošťákovi kartou nezaplatím. Musím s tím počítat a mít hotovost. Dokonce kartou nezaplatím ani pokud bych si zásilku vyzvedával na poště. Vím jen o jednom dopravci a dvou e-shopech s vlastní dopravou kde to jde.
Je to hodně jen o poště - té poště, která natahuje ruku pro miliardy ze státního rozpočtu místo toho, aby šetřila a dělala věci ve prospěch zákazníků, kteří by ji v jisté míře odměnili více zakázkami např. z e-shopů.