Diskuze
Dráhy potřebují miliardy na Railjety. Za jejich nákup ale dostaly pokutu 25 milionů
České dráhy čekají na důležité miliardy, které získají převodem nádražních budov pod Správu železniční dopravní cesty. Klíčový obchod mezi dvěma státními firmami v říjnu pokročil. ČD vybraly metodu, jak ocení budovy. Inkasovat by chtěly kolem pěti miliard korun. Jenže teď musí zaplatit rekorní pokutu za nákup Railjetů. Antimonopolní úřad chce 25 milionů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
24. 10. 2014 9:07
Nádražní David Copperfield
Jen by mě zajímalo, za kolik Kč koupili ČD ty nádražní budovy od státu? Nemyslím účetně, ale kolik skutečně za ně zaplatili. Teď je prodají (za odhadní cenu) SŽDC, která také žádné peníze nemá, a ta se jistě obrátí na zřizovatele = stát, aby za ni dluh uhradil. Takže stát nejprve daroval budovy ČD a teď si je od ní koupí...
0
0
možnosti
S95t74a32n38i20s21l24a39v 69T65o19m19á72š
24. 10. 2014 6:23
Na české dráze je zakopaný pes
Ve Vidni otevřeli moderní nádraží a postavili mrakodrap pro vedení OBB. na Slovensku zavedli bezplatné cestování pro mládež a důchodce od 62 let, v ČR se vytrvale privatizuje a prodává - a hlavně zdražuje jízdné. A pořád je na české železnici málo peněz.
0
0
možnosti
24. 10. 2014 12:35
Re: Na české dráze je zakopaný pes
Bezplatné jízdné na Slovensku pro mládež a důchodce kritizují úplně všichni pracující slováci, protože to zaplatí ze svého. Asi tak.
0
0
možnosti