Diskuze
Dráhy potřebují miliardy na Railjety. Za jejich nákup ale dostaly pokutu 25 milionů
České dráhy čekají na důležité miliardy, které získají převodem nádražních budov pod Správu železniční dopravní cesty. Klíčový obchod mezi dvěma státními firmami v říjnu pokročil. ČD vybraly metodu, jak ocení budovy. Inkasovat by chtěly kolem pěti miliard korun. Jenže teď musí zaplatit rekorní pokutu za nákup Railjetů. Antimonopolní úřad chce 25 milionů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
MS
24. 10. 2014 9:07
Nádražní David Copperfield
Jen by mě zajímalo, za kolik Kč koupili ČD ty nádražní budovy od státu? Nemyslím účetně, ale kolik skutečně za ně zaplatili. Teď je prodají (za odhadní cenu) SŽDC, která také žádné peníze nemá, a ta se jistě obrátí na zřizovatele = stát, aby za ni dluh uhradil. Takže stát nejprve daroval budovy ČD a teď si je od ní koupí...
0
0
možnosti
ST
S56t20a62n85i70s15l38a27v 53T54o56m52á43š
24. 10. 2014 6:23
Na české dráze je zakopaný pes
Ve Vidni otevřeli moderní nádraží a postavili mrakodrap pro vedení OBB. na Slovensku zavedli bezplatné cestování pro mládež a důchodce od 62 let, v ČR se vytrvale privatizuje a prodává - a hlavně zdražuje jízdné. A pořád je na české železnici málo peněz.
0
0
možnosti
MK
24. 10. 2014 12:35
Re: Na české dráze je zakopaný pes
Bezplatné jízdné na Slovensku pro mládež a důchodce kritizují úplně všichni pracující slováci, protože to zaplatí ze svého. Asi tak.
0
0
možnosti