Diskuze
T-Mobile po protestech polského velvyslanectví stáhl kontroverzní reklamu
Děkujeme za pochopení.
I. Veselý
Nějak mě,
když jsem tu reklamu viděl v tv, vůbec nenapadlo, že by se mělo jednat o Poláka. Asi to bude tím, že reklamy v tv vysílání beru jako nutné zlo a nevěnuji jim pražádnou pozornost.. Kdyby se neozvala velvyslankyně Polska vůbec bych to nezaregistroval.
Pověst Poláků a Polska
se o píď nezměnila ani po 25 letech. Moc dobře víme o pověsti polských potravin. Nedávno šlo o zeleninu, obsahovala olovo a pesticidy, předtím zase nepovolené látky vyráběné ze zkažených vajec, posypovou sůl. Z vlastní zkušenosti vím, že minimálně z 90-ti procent je ve výrobku "made in Poland" nějaký háček. Takže se dá bez většího přehánění říct, že na pověsti kolotočářských kšeftmanů, kteří se klanějí plastovým modlám, si Poláci neúnavně pracují dál. Zlobit se na poměrně vtipné zrcadlo znamená jen se dále zesměšňovat. Nepomůže dělat ze sebe hogo fogo, když čouhá sláma z bot a podrážky jsou celé zamazané od mrvy.
M. Komárek
a jak vypadá české zrcadlo?
závistivý, ubrečený bolševik, který krade při každé příležitosti?
Jako bonmot hezké, leč nepravdivé
Myslím, že kdyby vás na základě falšeného nařčení zavřeli do vězení, asi by vás to naštvalo víc než pravda.
Je tendence,
což je jistě nepěkné, dělat blbce ze sousedů..Promítá se to i do reklam..
F. Lesniak
Tak to je opravdu úsměvné.
Poláci byli, jsou a budou vždy jenom šmelináři a překupníci. Nechápu, proč se zlobí? Jestli někdo sdělí pravdu, tak přece nikoho neuráží.
J. Carlos
Re: Tak to je opravdu úsměvné.
možná ale češi budou zase vždy největší zloději a podvodníci v Evropě
reklama
která používá linou řečí mluvícího cizince jako příklad špatného nebo směšného jednání je prostě stupidní a ubohá. Pokud to někomu připadá vtipné, tak mně tedy jen ubohé. A neustálé klišé o Polácích jako kšeftmanech je jednoduchý způsob, jak si myslet, že já jsem lepší jenproto, že jsem Čech
!!!
A tak neco natocit o cechaccich, byl by to nekonecny serial a to by bylo revu! :)