Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

České aerolinie ruší lety na východ. Nově míří do Liverpoolu či Atén

České aerolinie loni dostaly tvrdý direkt od ruského trhu, na nějž v posledních letech tolik spoléhaly. V důsledku sankcí a propadu rublu spadl počet pasažérů na těchto linkách o pětinu, u Ukrajiny to bylo dokonce o 60 procent. Některé linky proto ČSA odkládají na neurčito. Cílí nyní hlavně na Západ.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S. Cesky

21. 3. 2015 8:36

uvítal bych linky do Irska specielně do Corku..

Na nízkonákladovky jsem moc starý a konzervativní..

0 0
možnosti

11. 2. 2015 10:49
ČSA

Jsem zvědav, kdy ČSA už konečně přiznají, že nejsou aeroliniemi,ale pouze aeroklubem. Nemohou za to samozřejmě jejich "běžní" zaměstnanci, ale bossové počínaje bezproblémově česky hovořícím Tvrdíkem (anglicky ještě hůře než "evropský komisař" Špidla) až po současnou garnituru. Jednosměrná východní orientace a darování charterů soukromému Travel Service je snad i na povážení pro orgány činné v trestním řízení. Ty mají bohužel jiné starosti, jak si nahrabat tři roky zpětně bez ohledu na stanovisko Ústavního soudu k retroaktivitě.

0 0
možnosti

P. Bárta 150

10. 2. 2015 20:06
Hlavně

že prodali sloty na Heathrow!

0 0
možnosti

S. Vor

10. 2. 2015 15:05
P.S.

Od kdy je Kristiansand v Dánsku?....ČSA asi naviguje jako podle knihy Hlava XXII.:-))

0 0
možnosti

S. Vor

10. 2. 2015 14:53
oni ještě používají turbovrtulové motory?

a teď by nám měly ČSA vysvětlit,proč by lidé pokud létají... třeba do Norska a Švédska měli létat s ČSA,když je zavedená a cenově dostupná společnost Norwegian dále SAS a KLM.Je u nich dobrý i poměr přímých letů nebo maximálně dvě hodinky pauza, řekněme na uzlovém mezinárodním letišti v Kodani.:-)

0 0
možnosti

Jiri Janecek

10. 2. 2015 15:21
Re: oni ještě používají turbovrtulové motory?

Myslim, ze predelat ATR na proudove motory by chtelo hodne velkou porci kutilstvi...

A ono i pro narodniho dopravce typu CSA by mohla mit mala letadla jakz takz smysl... Treba pro pravidelne propojeni Ostravy a Brna s nejakym rozumnym centrem typu Frankfurt/Pariz/Londyn...

0 0
možnosti

10. 2. 2015 14:24
ČSA může létat kam chce a

nikdy nebude konkurence schopná, protože nemá konkurence schopné ceny.

0 0
možnosti

J. R.

10. 2. 2015 14:19
nové linky

To už je taková agónie, ne? Koukám zrovna ta linka do Atén má přílet tam 2:30 a odlet ve 4:40 – takže linka pro cestovky/koupáky?

0 0
možnosti