Diskuze
České aerolinie ruší lety na východ. Nově míří do Liverpoolu či Atén
Děkujeme za pochopení.
S. Cesky
uvítal bych linky do Irska specielně do Corku..
Na nízkonákladovky jsem moc starý a konzervativní..
ČSA
Jsem zvědav, kdy ČSA už konečně přiznají, že nejsou aeroliniemi,ale pouze aeroklubem. Nemohou za to samozřejmě jejich "běžní" zaměstnanci, ale bossové počínaje bezproblémově česky hovořícím Tvrdíkem (anglicky ještě hůře než "evropský komisař" Špidla) až po současnou garnituru. Jednosměrná východní orientace a darování charterů soukromému Travel Service je snad i na povážení pro orgány činné v trestním řízení. Ty mají bohužel jiné starosti, jak si nahrabat tři roky zpětně bez ohledu na stanovisko Ústavního soudu k retroaktivitě.
S. Vor
P.S.
Od kdy je Kristiansand v Dánsku?....ČSA asi naviguje jako podle knihy Hlava XXII.:-))
S. Vor
oni ještě používají turbovrtulové motory?
a teď by nám měly ČSA vysvětlit,proč by lidé pokud létají... třeba do Norska a Švédska měli létat s ČSA,když je zavedená a cenově dostupná společnost Norwegian dále SAS a KLM.Je u nich dobrý i poměr přímých letů nebo maximálně dvě hodinky pauza, řekněme na uzlovém mezinárodním letišti v Kodani.:-)
Jiri Janecek
Re: oni ještě používají turbovrtulové motory?
Myslim, ze predelat ATR na proudove motory by chtelo hodne velkou porci kutilstvi...
A ono i pro narodniho dopravce typu CSA by mohla mit mala letadla jakz takz smysl... Treba pro pravidelne propojeni Ostravy a Brna s nejakym rozumnym centrem typu Frankfurt/Pariz/Londyn...
ČSA může létat kam chce a
nikdy nebude konkurence schopná, protože nemá konkurence schopné ceny.
J. R.
nové linky
To už je taková agónie, ne? Koukám zrovna ta linka do Atén má přílet tam 2:30 a odlet ve 4:40 – takže linka pro cestovky/koupáky?