Diskuze
Tramvaje pro šejky trápí písek i vedra. Výzva, říká manažer Siemensu
Vyhovět náročným požadavkům šejků a zároveň se popasovat s extrémním počasím. V Kataru vzniká tramvajová trať, po níž budou jezdit bateriové tramvaje úplně bez trolejí. Pro firmu Siemens jde o jednu z klíčových zakázek současnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
27. 4. 2015 9:15
pokud stejná tramvaj dobije své akumulátory v zastávce, při jízdě mimo centrum nebo nedobíjí vůbec (napájí se z troleje), kde vzniká těch 30% energ. úspor v prvním případě?
Snad tím nemyslí uspořené sloupy a troleje a jejich náhradu podzemními kabely. Nějak do těch zastávek tu energii dostat musí.
0
0
možnosti