Diskuze
Parkovací zóny v Praze ovládne Eltodo. První přijdou na řadu Dejvice a Újezd
Děkujeme za pochopení.
Otřesné je, jak např. v Dejvicích zrekonstruovali ulici Čkalovu. Tu rekonstrukci navrhl a zároveň schválil někdo, kdo buď vůbec netuší, jak to v Praze vypadá s parkováním, nebo ten, jehož IQ nepřesahuje 60 a nebo, a to nejspíše, někdo, komu velmi záleží na tom aby bylo v okamžiku přechodu na zóny co nejméně parkovacích míst. Po rekonstrukci se totiž počet parkovacích míst snížil téměř na polovinu. Autoři totiž vytvořili parkovací úseky na necelý počet vozů, Tedy ječastěji na 2,5 vozu, výjimečně na 3,5 aut. Nechť se na mě nikdo nezlobí ale to neschválil člověk, kterému záleží na blahu spoluobčanů. :-((
M. Komárek
k poslední větě jen dodám, že ani nemohl, protože takový se na pražských radnicích zřejmě vůbec nevyskytuje ....
M. Komárek
Výsledkem je likvidace malých živnostníků a nahnání občanů do velkých nákupních center. Největším výsměchem a důkazem naprosté debility radních jsou Holešovice, kde dopoledne můžete parkovat s tryskáčem, ale hlavně že tam jsou zóny a automaty. Navíc jsou všude radary, ty prasata na radnicích potřebují plnější a plnější koryta a mají ověřeno, že nejjednodušší je okrádat majitele aut.
I. Veselý
Takže každé auto teď bude stát v místě bydliště majitele a jezdit bude moci jen mimo Prahu, do míst, kde bydlíme my (oni u nás budou smět stát, my u nich ne) kde zóny nebudou či do obchodních center s garážemi a parkovišti. Prostě město zaplní převážně auta stojící.
A proč bychom nemohli u nás na vesnici také zařídit parkovací zóny? :-)