Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Tabulka ‚Tranzit‘ má vyhnat kamiony ze zoufalých obcí. Už teď rozděluje starosty

Úředníci přišli s novým nápadem, jak vyhnat kamiony z obcí. Podle ministerských plánů má od ledna kamioňáky nově umravnit dodatková tabulka s nápisem: Tranzit. Ta by měla znemožnit vjezd do obcí kolem dálnic a silnic prvních tříd, jinými slovy by řidiče nákladních aut měla vrátit zpět tam, kde se vybírá mýto.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Lepka

14. 8. 2015 14:28

Za všechno může segway !

0 0
možnosti

14. 8. 2015 12:04

Všiml jsem si na D5 - sjezd Rudná u Prahy 18 tun skutečné hmotnosti, tzn. že značku nechal umístit někdo, kdo nezná hmotnosti nákladních vozidel když  necelých 15 tun má celá prázdná souprava, takže do tohoto prostoru můžeou všechny prázdá vozidla, prázdé konteinery i HAIG-juby atd. + vozidla s lehkými náklady

0 0
možnosti

V. Getz

14. 8. 2015 11:27

Když nerespektují zákazovou značku vjezdu nákladních automobilů, tak nějakou cedulku budou?

0 0
možnosti

29. 8. 2015 6:48

Když nebudou, tak se na nich můžou vyřádit obecní policajti - aspoň k něčemu budou.

0 0
možnosti

14. 8. 2015 11:17

Já tomu nerozumím. Když si dají před obec tabulku TRANZIT, tak tam nikdo nesmí vjet? A vědí, co to je tranzit?

0 0
možnosti

14. 8. 2015 11:23

Ja tomu tiež nerozumiem. Keby tak bola prečiarknutá červenou diagonálou, bolo by mi to jasné. Takto by som si to vysvetlil, že iba motorové vozidlá, ktoré nemajú žiadny cieľ v danej obci môžu do nej vojsť, ostatné nie.

0 0
možnosti

V. Čermák 913

14. 8. 2015 10:22

Jediné rozumné řešení je zrušit mýto na dálnicích. Pak budou naopak všechny kamiony jezdit po nich. Na údržbu silnic by měla bohatě stačit spotřební daň z benzínu, která by tam měla naopak směřovat celá a bez výjimky.

0 0
možnosti

A. Nikoloki

14. 8. 2015 10:12

Pokud mají nákladní automobily platit mýto kvůli tomu, že opotřebovávají a poškozují silnice řádově více nežli auta osobní, pak musí platit VŠUDE, tedy za každý ujetý kilometr, ať ho ujedou po jakékoliv cestě. Dokonce bych řekl, že mýto na dálnicích má být nejnižší, neboť dálnice poškozují relativně nejméně a nejméně na nich obtěžují obyvatelstvo a proto by měly takto být odváděny ze silnic nižších tříd. Dnes naopak mýtem na dálnici jsou vyhnány k projíždění človíčkovi půl metru od baráčku a škody, které způsobují na silnicích nižších tříd a okolní zástavbě jsou dost možná daleko větší, nežli se od nich vybere na mýtu na dálnicích.

0 0
možnosti

J. Lepka

14. 8. 2015 8:53

Úžasný myšlenkový potenciál! Škoda, že nikoho nenapadlo řešení nejjednodušší : omezit mýto. Ale to by přišlo o živnost několik desítek úředníků a munici pár politiků.

0 0
možnosti

L. Sazeček 958

14. 8. 2015 9:19

Jak omezit mýto? Aby se vybíralo méně? Vyčůránci by placené úseky objížděli stejně. Navíc jsem přesvědčen, že jsou k tomu nuceni majiteli vozidel!

0 0
možnosti