Diskuze
Generální ředitel Volkswagenu odstoupil. Kvůli manipulacím s emisemi
Děkujeme za pochopení.
klasická ukázka nesmyslné "ekologické" války za nízké emise. Technický pokrok se nedá nadekretovat zelenými ekoteroristy.
M. Komárek
Měl jsem oktávku 2.0 TDi bez toho fejkovýho SW a na emisích to vždy bylo drama a výsledek o prsa severokorejské ženy. Už to neřeším, celá rodina má dnes benzinové motory. TDi má smysl, pokud najedete tak 50.000 ročně. Současné TSi jsou skvělé, tiché, spotřeba nízká. Obliba dieselů snad bude klesat, do městského provozu tak jako tak nepatří.
J. Novák 567
Proč mám pocit, že diskutující, kteří se zde VW evidentně zastávají, zřejmě mají ve svých garážích či před domem stát právě VW? Podle všeho jim strachy zadečky stříhají osmičku drát, protože dříve nebo později na ně přijdou s tím, že u toho jejich autíčka bude opraven onen podvodnický SW a oni při příští technické neprojdou na emise. Jinak bych řekl, že by měly ve VW padat hlavy i daleko níže, protože pochybuji, že ten SW tam nechal nahrát či ho pro VW vymyslel právě "Zimnížito".
já za tím čtu politiku a tlak na německo skrze schvalování TTIP spory okolo GMO a chemiky monsanto vše to nepochybně souvisí
Tenhle nesmysl je už po mnoho hodin hlavní správou dne. V kolik hodin končí pracovní den cenzora v Lidovkách?
Za skandál nemohou automobilky ale tlak "alternativně vzdělaných" absolventů humanitních studií co si zřejmě myslí že technický pokrok je možné odhlasovat a uzákonit stejně jako manželství homosexuálů. Různé "komise" vymýšlejí stále tvrdší normy aby vyhověli tlaku zelených imbecilů, ze stejného soudku jsou "zelená energetika" a boj proti CO2 - neskončí to ničím jiným než kolosální blamáží a zbytečně vyhozenými biliony EUR či dolarů. A jsem zvědav, co budou říkat majitelé automobilů, až jim tam nahrají software který "zařídí" aby testovací emise byly stejné jako provozní - jejich motor ztratí polovinu výkonu a já jim ujedu ve Škodě MB1000.
J. Jurax
Přesně tak.
A majitelé automobilů, až jim tam nahrají software který "zařídí" aby testovací emise byly stejné jako provozní a jejich motor ztratí polovinu výkonu, se v klidu obrátí na kutily, co jim ten software za levný peníz upraví zpátky - a kola ekonomiky se budou točit rychleji :-)
A která automobilka bude další? Všechny totiž mlčí, protože mají zřejmě stejnou značku másla na hlavě.