Diskuze
OTÁZKY A ODPOVĚDI: Mám se soudit s VW, že mě podvedl? Tahle tradice u nás chybí
Děkujeme za pochopení.
F. Lesniak
Tak už jsou k dispozici informace, že stejně jako VW to řešily i jiné automobilky. Např. BMW, Volvo, Hyundai, Renault. Vidím to tak, že buďto se změní pravidla na emise COX nebo se přestanou vyrábět naftové motory pro osobní a dodávkové automobily.
To není pravda, Někteří tvrdí, že ani u jiných výrobců neodpovídá výsledek v laboratoři reálným podmínkám, ale u nikoho jiného nebyl zatím nalezen přímý podvod, jasné obcházení testu. V podvodu je VW (zatím) sám.
Vidím to tak, že nemá smysl se plašit a jezdit klidně dál. Nejedná se o závadu, která by jakkoliv zhoršovala jízdu, nebo škodila motoru. A teprve při pravidelné technické prohlídce na tento problém upozornit servis a nechat si nahrát opravené software do řídící jednotky. Není to nejlepší řešení???
Možná je to všechno trochu jinak....americe kolabuje ekonomika, její autpomobilky moc nevydělávají a pokračuje likvidace konkurenta Evropy...BMW začíná být také prověřováno. Takže se daří nejen likvidovat Evropu utečenci, teď ještě navíc zlikviduje evropský automobilový průmysl, pak Monsanto nasadí GM sajrajt a vylidní nemocemi vše v dosahu (na Ukrajině už má 60% polností) a tak USA zůstanou mocností ""navzdory neblahému osudu"" jimi zlikvidovaného konkurenta. Ještě zbývají k likvidaci dva- Čína a Rusko ....
Odkud máte informaci, že Americe kolabuje ekonomika?
To jste někde četl nebo na to přišel sám?
F. Lesniak
Na řidiče to nedolehne nijak. U emisí auto projde a většině je stejně jedno, kolik emisí jejich miláček vypouští. Opravdu bych chtěl vidět počet řidičů, kteří by si kvůli tomu nechali citelně snížit výkon motoru. Kolik řidičů ví, kolik jejich auto vypouští množství škodlivin? Kolik jezdí jen u nás aut s tak zvanou optimalizací ŘJ, kdy motor nemůže splňovat žádné emisní limity, protože zásahem do mapy ŘJ se zvýší tlak turbodmychadla a množství vstřikovaného paliva? A tito nešťastníci si dokonce myslí, že mají nižší spotřebu, protože palubní počítač opravdu ukazuje nižší hodnoty. Nikdo jim ale neřekne, že tyto údaje už nejsou po zásahu do ŘJ korektní. Opravdu si někdo myslí, že když jedete za vozidlem, které při akceleraci kouří jako lokomotiva, tak má nižší spotřebu? Takže klid, tohle vyšumí a jede se dál. V Evropě jsou a budou daleko závažnější problémy.
P. Boko
S VW v USA to začíná připomínat monstrproces typu Clinton Lewinská.
Netýká se podvod VW i finančáku resp. státu? Vždyť podnikatelé mají slevy na silniční dani v závislosti na plnění normy Euro, a klesne-li nyní o třídu deklarovaná norma, pak by měli doplatit rozdíl.
K. Vondruška
Nemyslím, že situace bude tak jednoduchá. Majitel má samozřejmě právo volby, ale pouze v tom smyslu, že buď si nechá vymazat nelegální software a auto patrně nebude mít deklarovaný výkon anebo si ponechá stávající nastavení a auto nebude splňovat homologovanou normu euro - a tato bude změněna dle skutečného měření, resp. nové homologace. V každém případě lze očekávat pro majitele škodu.