Diskuze
Volkswagen má vlivného zastánce. Nevinný švindl, píše hvězdný Clarkson
Děkujeme za pochopení.
M. Riessner
Konečně se ozvala i významná osobnost v oboru automobilismu ! A hysteričtí zákazníci by si taky měli uvědomit, že jejich autům nic nechybí !!
To se jenom zase gaunerští právníci snaží udělat z komára mastodonta....
Americka EPA je takova podivna agentura pro zelene mozgy. Kdyz zpusobili ekologitskou skodu na Colorado River, tak jim to proslo bez viditelneho postihu - "ticho po pesine". Neni mi jasno jak tedy po dlouha leta se kontroluji vsechna auta a najednou objevili "Ameriku" ! Zvlaste na prisne kontroly v Kalifornii. A co soudruzi u nas, honi nas
na TK a najednou je vsechno k certu ?
A nespomenul ešte staré autá, ktorých motory nikomu nevadia a žiadnu normu nespĺňajú. Rozhodne tie motory majú viac exhalátov, ako dotknuté VW motory.
Ten pán má vcelku rozumný názor. Navíc problém s rozdílem mezi deklarovanou a skutečnou spotřebou nafty mají údajně víceméně všichni evropští výrobci, takže asi všichni nějak švindlují. Pokud uživatel "zkousnul" spotřebu, tak ho to nemusí zajímat.
Jsou problémy u kterých si člověk řekne - proč zrovna nyní ? Proč průšvih VW, když to bylo VW i v USA oficielně známo před více než rokem ? Proč se letos hrnou statisíce imigrantů do Evropy z mnoha zemí najednou když udávané důvody migrace existují už léta ? Proč zrovna letos se Obama dohaduje s Kubou a Iránem, když to jsou v podstatě stále stejně úděsné režimy ?
J. Lepka
Konečně to někdo prezentuje tak hlasitě, že se toho noviny chytí. Vlk se nažral, koza zůstala celá a někomu furt vadí, že nechcíp´hlady.
Taky to tak vidím. Změnil bych parametry příslušné normy a bude klid.
J. Lepka
Tak mi tak maně napadlo : nebyla ta norma pro šlapací autíčka ???
Mám podobný pocit. Nevím, jak přesně je formulován požadavek na emise. Jestli je přímo napsáno, že při reálném provozu, po rovině, s teplým motorem atd atd má motor protukovat tolik a tolik CO2. Nebo jestli je popsaný postup měření, laboratorní, a má splňovat to a to. A to laboratorní splnil. Pošahanost je, že metodika laboratorního měření je zcela vzdálená od reálného provozu. Potom máme v TP spotřebu 3,8 a ve skutečnosti 6,9.
Dneska jsem poslouchal rozhovor s odborníkem ze světa motorů který se zdráhal označit jednání WV za podvod.
Docela slušně tuto kauzu popsal. A hlavně absurdnost schvalovaných norem. Poukázal na to že díky takovým absurdnostem paradoxně benzínové motory v běžném provozu jsou díky tomu mnohem škodlivější než by nutně musely být. Prostě chtějí vyhovět laboratorním podmínkám a výsledek je že v běžném provozu je to díky tomu horší a škodlivější. To samé se týká i WV..