Diskuze
Nenápadný inženýr poslal obra do kolen. Kat VW se jmenuje German
Děkujeme za pochopení.
D. Kruglov
Měli by ten skopčácký koncern znárodnit a jeho vedení pozavírat.
B. Hamáček
Užitečný idio .. se vždycky najde , jde jen o to , kolik a kdo mu zaplatí .
Nojo, když se provalí, že v Polsku zaměnili potravinářskou sůl za tu nečištěnou, týdny se nepsalo o ničem jiné, než o "polských šmejdech", když však Němci podvádějí, aby se vešli do norem, které sami vymysleli, tak je všichni litují a vymýšlejí, jak je omluvit. A není to jediný Německý podfuk.. Němci, tedy národ německý se v posledních stoletích chová jako fracek, všechny komanduje, vyhrožuje, začíná války a když vyhraje, říká tomu dějinná spravedlnost, když však prohraje, fňuká a žaluje, jak mu ostatní ubližují...
L. Novák 475
ZELENÍ MAGOŘI už mají řešení! Studené spalování bez hoření paliva a vývoje tepla! :-P
pane Kvapile, kdy jste /a kde?/ takovou pitomost nastudoval? Šidí se na celém světě, a čím jsou lidé a firmy /a politikové/ majetnější, tím více. TYFA
Práce NSA. Např. Merkel se nechává odposlouchávat a vůbec ji to nevadí.
takže se udělal slavným, a zvláštní kje, že ten výzkumdělal jen u jednoho výrobce. Proč nevzal více značek ? Že by "objednávka". Problém není u VW, ale u těch nesmysllných, přehnaných norem z dílen levicových ekoterorisů
Já si pořídil před 15 lety dieselové auto, Ford-Focus a jsem VELICE spokojen. Nikdy jsem nestartoval déle než vteřinu. Moje první auto byl také diesel, Mercedes. V roce 1971. Ten mi vydržel 25 let. Velký, pohodlný, kvalitní, rychlý,.....
Děkuji rozumným inženýrům za to, že motor běží v rozumném režimu, a že si nemusím kupovat každých 10 000 km nový drahý filtr. Kdyby měl běžet stále ve zkušebním režimu, musel bych každý rok kupovat nový drahý filtr.
Smrt melounům !
R. Primač
Nás na kolena dostala nápadná ods a top v podobě superekonoma analfabeta Kalouska.