Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Nařídíme kontroly všech vozů z koncernu VW. První povoláme na jaře, řekl Ťok

Česko pravděpodobně bude muset stejně jako Německo nařídit povinné prohlídky všech vozů z koncernu Volkswagen, jež měly instalovaný software, který umožňoval obcházet měření emisí. První svolávací akce by se mohla uskutečnit na jaře příštího roku. Uvedl ministr dopravy Dan Ťok, který o emisním skandálu jednal v Berlíně se svým německým protějškem Alexanderem Dobrindtem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

T. Czernin 251

5. 11. 2015 15:56

Co se stane, když má někdo nahraný do řídící jednotky upravený SW chiptuningem? To mu jako Tik Ťak vrátí prachy...??

0 0
možnosti

5. 11. 2015 10:43

Větší podvod na řidiče jsou uváděné spotřeby PHM, nedosažitelné v normálním provozu. Příklad z Autosalonu - VW Polo s krásnou průměrnou papírovou spotřebou 4,1 l/100km nedokázali v testu, kdy jezdili co nejúsporněji, dostat pod 5,3 l/100km.

0 0
možnosti

I. Veselý

5. 11. 2015 9:26

Můj názor je ten, že politici určili limity emisí pro určité EURO, někdo odborně na výši určil způsoby měření pro homologaci a automobilky vymýšlely jak limity splnit. Že VW našel tento způsob je na závadu jen pokud v předpisech výslovně stojí, že limity musí motory splňovat i v běžném provozu. Řekne někdo na rovinu jak to vlastně s těmi předpisy je? 

Ono už je podezřelé, že se připravují předpisy nové, kde jsou dány hodnoty emisí při zkoušce a koeficient emisí pro provoz - pro začátek myslím, že 1,6 - to potvrzuje, že odborníci věděli o nesplnitelnosti limitů v provozu.

Nemám auto z této skupiny, ale majitelům auto upraví aby splňovalo limity zkoušky, ale už to nemusí být to auto s vlastnostmi, které si koupili a ministr říká, že se má sám soudit s automobilkou? Což takhle soudit se se státem, že na to nepřišel při schvalování do provozu toho kterého typu?

0 0
možnosti

J. Jurax

5. 11. 2015 1:06

A proč? Holt ta auta nebudou splňovat euro 5, no a? Takových u nás je ...

Jde taky o to, co ta úprava s motorem udělá. Sníží se výkon, zvýší se spotřeba?

Nemusíme kopírovat každou pošetilost, co se kde - v Germánii zejména - objeví.

0 0
možnosti

J. Tobby

4. 11. 2015 23:22

Ťuk, ťuk, ťululum.

0 0
možnosti