Diskuze
Nařídíme kontroly všech vozů z koncernu VW. První povoláme na jaře, řekl Ťok
Děkujeme za pochopení.
T. Czernin 251
Co se stane, když má někdo nahraný do řídící jednotky upravený SW chiptuningem? To mu jako Tik Ťak vrátí prachy...??
Větší podvod na řidiče jsou uváděné spotřeby PHM, nedosažitelné v normálním provozu. Příklad z Autosalonu - VW Polo s krásnou průměrnou papírovou spotřebou 4,1 l/100km nedokázali v testu, kdy jezdili co nejúsporněji, dostat pod 5,3 l/100km.
I. Veselý
Můj názor je ten, že politici určili limity emisí pro určité EURO, někdo odborně na výši určil způsoby měření pro homologaci a automobilky vymýšlely jak limity splnit. Že VW našel tento způsob je na závadu jen pokud v předpisech výslovně stojí, že limity musí motory splňovat i v běžném provozu. Řekne někdo na rovinu jak to vlastně s těmi předpisy je?
Ono už je podezřelé, že se připravují předpisy nové, kde jsou dány hodnoty emisí při zkoušce a koeficient emisí pro provoz - pro začátek myslím, že 1,6 - to potvrzuje, že odborníci věděli o nesplnitelnosti limitů v provozu.
Nemám auto z této skupiny, ale majitelům auto upraví aby splňovalo limity zkoušky, ale už to nemusí být to auto s vlastnostmi, které si koupili a ministr říká, že se má sám soudit s automobilkou? Což takhle soudit se se státem, že na to nepřišel při schvalování do provozu toho kterého typu?
J. Jurax
A proč? Holt ta auta nebudou splňovat euro 5, no a? Takových u nás je ...
Jde taky o to, co ta úprava s motorem udělá. Sníží se výkon, zvýší se spotřeba?
Nemusíme kopírovat každou pošetilost, co se kde - v Germánii zejména - objeví.