Diskuze
Mašině od Škody chybí razítko. České dráhy musí stále přepřahat v Drážďanech
V prosinci začala Českým drahám platit vymodlená pětiletá smlouva na lukrativní trať Praha – Berlín – Hamburk, na níž jezdí pro německého obra Deutsche Bahn. Jenže Češi stále nemůžou nasadit moderní lokomotivu, s níž dohoda počítala. Chybí jí povolení pro provoz v Německu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
J. Holič
13. 1. 2016 8:58
To není jen "razítko". Jestliže je lokomotiva moc těžká, nebude žádná sranda vymamit výjimku. Nejspíš 380 povoli vjezd s omezením maximální rychlosti, tedy CD koupili nejdražší lokomotivu na svete, aby mohla jezdit v Německu a aby byla rychla a ona zatím jezdit nemůže a až to půjde, rychlá nebude. Mimochodem, ona ta lokomotiva nemůže jezdit ani na některých tratích v ČR, kde třeba Vectron od Siemensu muze.
0
0
možnosti
V. Getz
12. 1. 2016 11:52
pro České Dráhy dodaly se žpožděním a ještě musí ČD platit penále.
0
0
možnosti
12. 1. 2016 10:34
Kdo ty děravé smlouvy uzávíral?!
Doufám, že teď ČD napočítají Škodě penále za každý den zpoždění každého vagónu i s inflačním navýšením!
0
0
možnosti