Diskuze
Italové tlačí na stát kvůli Hlavnímu nádraží. Dlouhý pronájem už ne, říkají posudky
Děkujeme za pochopení.
Areál nacpaný předraženým šrotem který je vše, jen ne efektivní dopravní terminál k službám, pohodlí a efektivnímu odbavení cestujících. Nelze si tam odpočinout při delším čekání na spoj, rozumně najíst či občerstvit, velmi dlouhé putování mezi nástupišti, informacemi a pokladnami, zmatečné informace i značení. Naštěstí necestuji vlakem z Prahy často. Nu a busem na Florenc je také katastrofa. návštěvník tam bloudí než se dostane na správné metro a o vzhledu a čistotě nemluvě. Relikt socialismu. Praha si hraje na světové město, pelech jako je Florenc je k pohledání. Hlavně že státní papaláši mají své přepychové úřady trade in vymazlené.
J. Novák 567
Takže Florenc je relikt socializmu, jo? A víte, hošíku, že provoz tam byl zahájen v roce 1929? Podle vás tedy asi v době rozkvětu socializmu, že? Jinak od roku 1990 ubvěhlo více jak čtvrt století a nic nebránilo, aby bylo někde jinde postaveno nové a lepší autobusové nádraží, vy relikte socializmu. A že to nikdo neudělal? Víte proč? Nu, protože ať se to postaví kdekoliv, tak to určitě nebude tak v centru, jako je Florenc. A pitomečkové budou zase řvát. Buď proto, že mají autobusy pod okny, nebo proto, že to mají na autobusové nádraží daleko. A ještě dotaz: Tou poslední větou jste měl konkrétně na mysli který úřad?
J. Prečuch
Ale mohli by do rozhovorů přidat asi tak 500 možná i více "italských" domů na spadnutí po celé Praze. Možná si myslí, že ty domy budou ve stavu jako jejich Koloseum pro turisty přitažlivější.
Po Plyšáku nakupovali Italové od restituentu činžáky jako diví. Jednoho osobně znám, nakupoval tehdy na české důchodce.
V. Getz
No že přišel s troškou do mlýna i italský velvyslanec, to je musí být opravdu páka viz náš velvyslanec v Norsku.To hlavní Ital nesplní a to opravu staré budovy,jak asi je napsaná smlouva určitě nebude žádný postih.
R. Hlizek
V r. 2003 vladl Spidla, ministrem dopravy byl Simonovsky (KDU). Holt je treba mazat a mazat jinak se kolecko zadrhne a dal to nejede.
P. Ritter
Lituji vás, vy jste nedokázal pochopit ani tak celkem srozumitelný fakt, že s ukončením platnosti jedné smlouvy nedochází automaticky k jejímu prodlužování, zvláště když smluvní partner nesplnil podmínky smlouvy - v tomto případě firma Grandi Stazioni neprovedla slíbené opravy historické části nádraží.
Uzavřít s takovým partnerem bez rozmyšlení novou smlouvu na absurdně dlouhou dobu 30 let je naprosto šílené - vzpomeňte se jen na ztráty, které utrpěla Praha a její občané kvůli pronájmu rozvodu vody firmě Veolia na 30 let za primátora Béma . kvůli tomu nemohla Praha dostat miliardy ze strukturálních fondů EU.
P. Ritter
Ano, ČR v arbitráži zažaluje firmu Grandi Stazioni za nesplnění podmínek smlouvy, týkajících se oprav historické části nádraží.
J. Novák 567
Nakopat Italy do zádě. Vždyť to nádraží pořád v podstatě vypadá tak, jak vypadalo v době, kdy si ho pronajali.
P. Fajt 643
Jo, tak takhle se to dela v Rusku. Nastesti zijeme v civilizaci a tady plati zakony a mezinarodni umluvy o ochrane investic. A tvrdit ze nadrazi vyoada porad stejne muze jen blbecek co tam uz 30 let nebyl, protoze nevyjel od sametu ze svy Horni Dolni...