Úterý 16. dubna 2024, svátek má Irena
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Gambrinus alias Patron si vylepšuje pověst. Na prodejích to ale nemusí být znát

Nejprodávanější značka piva v Česku si zlepšuje image u pivařů. Na růstu jejího prodeje se to ale zatím nemusí projevit. Loňská mystifikace s údajným minipivovarem Patron, masivní marketingová podpora a řada nově představených nových piv se Gambrinusu vyplácí. Alespoň z pohledu příznivějšího vnímání této značky mezi zákazníky. Na výrazně větší objem prodeje to však zřejmě vliv nemá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M. Červeňák

12. 3. 2016 18:14

Gambáč je normální europivo, chuť žádná, charakteristika plochá. Na žízeň je lepší než louh, takže za mě ok. Raději se ale napiju nějakého piva...

0 0
možnosti
KN

K. Novák 181

13. 3. 2016 8:39

Asi toho o pivu moc nevíte. Hlavně,že nasloucháte nesmyslům.

0 0
možnosti
JJ

12. 3. 2016 9:53

Kolik asi Lidovky za toto PR dostávají? :) Reklamní spot na tzv. pivo "Patron" kopírující trapně obdobnou reklamu od Coca Coly, v níž se pivní znalci z řad prostého lidu tvářili "překvapeně", mohl o nové, lepší kvalitě tohoto piva přesvědčit opravdu málokoho ...

0 0
možnosti
JN

J. Novák 567

12. 3. 2016 8:49

Řekl bych, že pivaři se zase jednou předvedli. To známé: Místo mozku z piva kostku je v tomto místě nejspíš nejvýstižnější.

0 0
možnosti
MW

12. 3. 2016 8:15

Každý týden jeden článek o Plzeňském Prazdroji.

I Lidovky na to skočí? Gratuluji PR oddělení PPAS.

0 0
možnosti