Diskuze
Gambrinus alias Patron si vylepšuje pověst. Na prodejích to ale nemusí být znát
Nejprodávanější značka piva v Česku si zlepšuje image u pivařů. Na růstu jejího prodeje se to ale zatím nemusí projevit. Loňská mystifikace s údajným minipivovarem Patron, masivní marketingová podpora a řada nově představených nových piv se Gambrinusu vyplácí. Alespoň z pohledu příznivějšího vnímání této značky mezi zákazníky. Na výrazně větší objem prodeje to však zřejmě vliv nemá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
MČ
M. Červeňák
12. 3. 2016 18:14
Gambáč je normální europivo, chuť žádná, charakteristika plochá. Na žízeň je lepší než louh, takže za mě ok. Raději se ale napiju nějakého piva...
0
0
možnosti
KN
K. Novák 181
13. 3. 2016 8:39
Asi toho o pivu moc nevíte. Hlavně,že nasloucháte nesmyslům.
0
0
možnosti
JJ
12. 3. 2016 9:53
Kolik asi Lidovky za toto PR dostávají? :) Reklamní spot na tzv. pivo "Patron" kopírující trapně obdobnou reklamu od Coca Coly, v níž se pivní znalci z řad prostého lidu tvářili "překvapeně", mohl o nové, lepší kvalitě tohoto piva přesvědčit opravdu málokoho ...
0
0
možnosti
JN
J. Novák 567
12. 3. 2016 8:49
Řekl bych, že pivaři se zase jednou předvedli. To známé: Místo mozku z piva kostku je v tomto místě nejspíš nejvýstižnější.
0
0
možnosti
MW
12. 3. 2016 8:15
Každý týden jeden článek o Plzeňském Prazdroji.
I Lidovky na to skočí? Gratuluji PR oddělení PPAS.
0
0
možnosti