Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Za půl roku vám řeknu, kolik stál Prahu tunel Blanka, slibuje radní Dolínek

Nové kilometry silnic pod zemí nazývané Blanka slouží Praze už sedm měsíců a lákají v průměru 62 tisíc řidičů denně. Vzhledem k tomu, že některé části hlavního města pravidelně zahlcují auty, je jasné, že s výstavbou jejího pokračování ve směru k Jižní spojce není na co čekat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Lepka

27. 4. 2016 10:00

Takže pořád to samé, přesvícená Blanka, ucpaná Strakonická a nedostatek parkovišť ve Středočeském kraji. Už mne to jeho vymlouvání nebaví, modré zóny jsou nenápadně u ledu, tak si socialistický plánovač vymýšlí další hračky. Ono namalovat si na mapě další jízdní pruh je prd platné, když navazuje na nedořešenou křižovatku. A jen dotaz s. Dolínku: Jak rychle se pohybuje kolona na řekněme kilometrovém úseku s povolenou sedmdesátkou, ovšem třikrát přerušené křižovatkou či přechodem a s omezenou rychlostí na 50 ?

(Fyzik a politik dojdou k radikálně odlišným hodnotám.)

0 0
možnosti

27. 4. 2016 9:51

Pokud magistráty nepochopí,že zdražováním jízdného MHD lákají auta do ulic měst,bude vše při starém.Pokud budou spoléhat na jedinou firmu na výstavbu,peníze se utratí a nebude hotového nic.Jednoduchá úvaha-X km silnice za rok postaví jedna firma,dvě firmy stavějící proti sobě by totéž postavily za půl roku.Rychlejší by dostavěla i zbytek po té pomalejší.K její škodě.

0 0
možnosti

27. 4. 2016 9:40

V každé civilizované zemi nejprve na základě nějaké (mezinárodní) veřejné soutěže se vypracuje územní plán, který se stane zákonem. A pak už se jen staví a staví... Jen u nás se různí Dolínci musí pořád zviditelňovat a řešit za chodu jestli trasa povede přes zahrádku Pepy nebo Franty. Praha není první město na světě, které řeší dopravu...

0 0
možnosti