Diskuze
Dálniční peklo. Rozkopané budou klíčové tahy na Plzeň, Brno i Strakonice
Děkujeme za pochopení.
S. Vor
na co si pořád stěžujete,když jsem byl mladý jezdilo se z Plzně do Práglu skoro dvě hodiny a vlakem ještě déle a vůbec mi to nevadilo,protože se člověk vyspal,případně se učil a hlavně stály oba lístky 16 korun....víte co je to dnes šestnáct korun?Za to vás dnes ani nepustí do tramvaje.:-(
Jsem háklivý na spisovnou češtinu, zejména u novinářů a televizních redaktorů, protože media mají normotvornou funkci. Takže když někdo napíše "časový středobod", tak dál už nečtu. To není jen nespisovné, to je prostě ohavné.
J. Novák 567
A co přesně vám na formulaci "časový středobod" přijde jako nespisovné? Také jsem tak trochu "jetý" na gramatickou správnost, ale daleko více mi vadí, když čtu třeba "by jsem", "vysel" a další perly, které jsou zdejší diskutující, ale občas i novináři, schopni vyplodit. Různé novotvary mi až zas tak trapné nepřijdou, spíš naopak, je to pro mě takové osvěžující a mnohdy i pobaví, jak se autoři při tvorbě novotvarů inspirují v dobách národně-obrozeneckých, kdy naši předci vymýšleli také pěkné jazykové ptákoviny.
J. Lepka
Co dělá úřad ombudsmanky, proč se nestará o vydírání nejen čs. občanů nutností platit dálniční mýto, přičemž průměrná rychlost na rychlostní komunikaci ani neodpovídá silnici III. třídy, tedy okresce ???
ombudsAnnka nemá čas, musí kontrolovat realitky pomocí nastrčených bývalých budhistek, jestli nediskriminalizují...
J. Lepka
A ke koordinaci těchto aktivit máme celé jedno ministerstvo a velmi agilním šéfem, co kecá i do nošení reflexních vest pěšáky, ale tak nějak své povinnosti nestíhá. ANO, jistě někde, někdy, možná, bude líp.
nemá čas koordinovat dálnice, musí rozesílat dopisy řidičům v dieselgate :o)
nešlo by to zařídit tak, aby se svodidla měnila třeba na dvo kilometrech a pak se staveniště posunulo o krok dál? Blokovat celé léto 30 kilometrů D5 (a podobně i D4) je skutečný nesmysl.
Z. Lapil
Podle mé zkušenosti je délka uzavírky dost jedno, problém je sloučit dva pruhy do jednoho, pak už se jede. Při dvou pruzích, byť úzkých, nebývá problém ani to. Časový rozdíl jednoho kilometru při 120km/h a 80 km/h je půl minuty, s tím jsem schopen se smířit. Samozřejmě, když máte metr za sebou potrhlého blba, je to náročnější, ale stačí nenechat se vyrušit z klidu, případně si držet větší dištanc vepředu, což toho vzadu sice vytočí do běla, ale nemusíte případně dupat po brzdě a ten vzadu to zvládne ubrzdit.
D1 moc neznám, ale hodně oceňuju stavaře na D11. Vloni dělali (a letos zase) tu neuvěřitelnou věc, že dvakrát týdně otočili uzavírku "dva proti jednomu" tak, že dva pruhy byly tím správným směrem (v pátek z Prahy, v neděli do Prahy).
J. Novák 567
Frank, zase ty tvoje blbé kecy, nic jiného. Hele, není vám už tak trochu trapně? Co kdybyste se víc snažil a stal se ministrem něčeho, abyste nám předvedl, jak se "to" má dělat? Tady máte plnou držku keců, ale kde nic, tu nic.