Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Nejdražší mašiny v Česku budou stát ještě víc. Škoda vymáhá další desítky milionů

Cena za nejdražší lokomotivy v historii Českých drah nemusí být konečná. Státní dopravce by totiž měl vyplatit na úrocích další desítky milionů korun Škodě Transportation, s níž loni v listopadu překvapivě prohrál arbitráž týkající se zpožděné dodávky dvaceti lokomotiv řady 380.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V. Getz

23. 5. 2016 12:47

Je otázka zda z toho kšeftu nebyl přiživen i někdo z čd. Jinak do budoucna je jistě možné zařídit aby Škoda nevyhrála žádnou soutěž a nakupovaly se např. lokomotivy z Rakouska.

0 0
možnosti

P. Cwach

23. 5. 2016 10:47

Jel jsem jejich výrobkem Inter Panther (nový) z Brna do Letovic . Výstupní dveře se neotevřely , rozsvítilo se červené světlo poruchy dveří , při cestě zpět to samé v Brně . Nechápu proč ČD nevrátí výrobci Škoda zpět tak nekvalitní výrobek.

0 0
možnosti

23. 5. 2016 10:37

ČD si pro vozbu dálkových nákladních vlaků na západ objednaly pět lokomotiv Vectron u firmy Siemens. Pochopitelně.

0 0
možnosti

P. Harabaska

23. 5. 2016 10:34

Škoda Transportation je holt vedena schopnými lidmi. Chce vydělávat a vydělává. Jak se projeví praktiky na životě Plzeňského kraje, jež si osvojil její bývalý generální ředitel, až se stane jeho hejtmanem ?

0 0
možnosti

K. Novák 181

23. 5. 2016 11:36

Bude dobře.

0 0
možnosti

23. 5. 2016 9:18

Jsou obchodní smlouvy v miliardových výškách,ale sepisují je snad děcka z mateřských školek.Důchodcům podvedených různými ,,šmejdy" se dílem v novinách vysmívají,dílem je litují.Ale zde fungují úředníci na téměř ministerských postech!A přece výsledky jsou obdobné.Podepsal jsi smlouvu,kde firma doplácí miliony?Prosím,zaplatíme je,ale ty zítra nechoď ani okolo své kanceláře!Za takové věci rozumný majitel dává okamžitou výpověď!Pro neschopnost.

0 0
možnosti

V. Getz

23. 5. 2016 12:48

Tady to asi nebude otázka smluv,ale spíš posouzení soudů.

0 0
možnosti

J. Holič

23. 5. 2016 7:49

Opět se o tom v článku píše a opět by bylo vhodné připomenout, ze Škodovka ohledne duvodu zdrzeni kecá. TSI lokomotiva splnit nemusela, protože ty platí pouze pro smlouvy uzavřené po začátku jejich platností. Škodovka ale chtěla stroj prodat i jiným zakaznikum, takže za peníze a čas Českých drah si lokomotivu upravili. Ale nemuseli. Bylo to jejich vlastní obchodní rozhodnutí, jehož břemeno hodila Škodovka na CD, které pak ještě oskubala jednou extra. Jen pro srovnani- schválené interoperabilni lokomotivy výstroj od Siemensů se dnes prodávají za cca 100 milionů za kus, Skodovacky stroj, který dodnes neplní to, kvůli čemu byl koupel, stojí i s tou pokutou 195 milionů za kus. Ostatní účastníci výběrového řízení byli vyloučení pro nesplnění zadání a jejich nabídka nebyla tenkrát vůbec brána v potaz.

0 0
možnosti

J. Holič

23. 5. 2016 7:51

Pardon, ty lokomotivy se jmenuji Vectron

0 0
možnosti

23. 5. 2016 7:45

Ťok za nic vlastně neodpovídá, tak se mu to kecá.

0 0
možnosti

23. 5. 2016 6:26

Hm, advokáti musí být štastní jak blechy v kožichu ! Jen vydržte a dojte krávu dokud dává ! To je ta mašinka co ji jeden čas zabavili Rakouští biřici?

0 0
možnosti

23. 5. 2016 7:51

>zabavili Rakouští biřici?<

Ano, nemela dalnicni znamku! :)

0 0
možnosti