Diskuze
Pokusy s vlečnými vozy v Brně končí. Z tramvají budou odpočívárny a sklady
V Brně skončil po 12 letech neúspěšný pokus obnovovat vozový park tramvají prostřednictvím vlečných vozů. Dopravní podnik v letech 2004 až 2006 zařadil čtyři vlečné vozy, další už však nekoupil a minulý týden v pátek dojezdil poslední z nich. Důvodem jsou vysoké náklady na provoz a vysoká poruchovost, řekla mluvčí podniku Barbora Lukšová.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
M. Červeňák
8. 6. 2016 21:59
To budou kucí hejtfriťáčtí a antifouši zklamaný. Tak krásně se tam škrabaly tagy do skel...
0
0
možnosti
L. Novák 475
8. 6. 2016 21:58
Ještě by mohli vyhodit ty šílené neergonomické a kluzké plastové sedačky, které namontovali do plynových autobusů MHD - Iveco.
0
0
možnosti
8. 6. 2016 21:49
jake vysoke naklady na provoz? Vzdyt se to jen tahne....Za tim bude neco jineho.....
0
0
možnosti
M. Litzman
9. 6. 2016 10:05
Což o to, dopředu se to táhne. Problém je, že to musí taky zastavit. A zatímco vůz s elektromotorem brzdí elektromotorem, vlečňák musí celou dobu brzdit klasickými brzdami. A vzhledem k poměrně kopcovitým tratím v Brně pak ty brzdy jenom letí...
Zároveň byl celý ten systém dost nespolehlivý s dlouhými dodacími lhůtami na těchto pár atypů, takže to víc stálo než jezdilo.
0
0
možnosti