Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Nová část Pražského okruhu se zkouší zbytečně dlouho. Hrozí jeho uzavření?

Úřady by měly dobře zvažovat a zdůvodňovat délku zkušebního provozu u silničních staveb, které zatím nemají kolaudační rozhodnutí. Například dobu tří let označil Nejvyšší správní soud letos v květnu za poměrně dlouhou dobu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

6. 9. 2016 23:12

Nýmandi a bezohlední sebestřední bezvýznamní tupci rozhodují. Otřesné.

0 0
možnosti

Modrejmor

7. 10. 2016 23:32

Jako na magistrátu? Tak jste je neměli volit.

0 0
možnosti

I. Veselý

6. 9. 2016 12:13

U lidí jako je sdružení Zelená pro Jesenici se jedná jen a jen o jejich nabubřelé ego ve smyslu "já to nechci a ostatní jsou mi ukradení". Takto chtějí zahodit, byť třeba jen na čas, nemalou investici z daní všech občanů. Ono vůbec ty protihlukové stěny dělají z jízdy krajinou jízdu v tunelu.

Aby si někdo nemyslel že problém hluku v mém bydlišti je mimo. Není, bydlím u pražské ulici co v mém mládí byla na periferii a obsluhovala málo obyvatel. Po výstavbě sídlišť v okolí se z ní stala téměř hlavní obslužná komunikace pro deseti, možná statisíce obyvatel. Nemocnice je párset metrů a houkajících sanitek zde jezdí přehršel a vozí i pacienty z okolí Prahy. To mám tu ulici také blokovat? Ne, to mě ani nenapadne, protože si uvědomuji, že na světě nejsem sám.

Dnešní problém se schvalováním takových staveb vidím ve směrnicích EU. Tam mají to podstatné již dávno postavené bez všech těch EIA a pod. My díky bolševikovi to nemáme a teď nás brzdí ti druzí a dávají do ruky střelivo zmíněným egoistům

0 0
možnosti

Modrejmor

7. 10. 2016 23:23

Já zas vidím nabubřelé ego v automobilistech ve smyslu "já to chci a ostatní jsou mi ukradení". Kdo vyznává toto automobilistické náboženství, tak mu zřejmě nevadí znehodnocení a znemožnění normálního používání svého vlastního bytu, ale normálním lidem to většinou vadí.

Ale stejně se žádným argumentem z tužeb ani financí nemůže obhájit porušování zákona nelegálním provozem dálnice.

Co se týče stěn, tak řidič má sledovat provoz na silnici a nikoliv krajinu. Tenhle argument by měl smysl možná tak u autobusu nebo vlaku, ale ani těmy by se nemělo jezdit jen tak pro zábavu. Do přírody se chodí pěšky.

0 0
možnosti