Diskuze
Průšvih na Pražském okruhu. Z dálnice vypadalo těsnění, může do ní zatékat
Děkujeme za pochopení.
Je to to samé, jako bychom se dohadovali o skutečnosti, proč ve vozovkách silnic jsou kanály buď pod povrchem vozovky, nebo vyčnívají nad ní. Jen málokteré jsou v rovině vozovky. A proč jsou tam vůbec, a nejsou např. v chodnících, kde tolik netrpějí zatlačením do povrchu nebo vyčníváním nad povrch. Proč jsou ve vozovkách, kde při jejich údržbě blokují dopravu, a proč se jim musejí řidiči vyhýbat, aby si neurazili kolo nebo nezničili geometrii.
D. Grundel
Nevim, zda jste si toho vsimnul, ale konstrukce chodniku a dalnice se v drobnych detailech lisi. Dalnice musi napriklad vydrzet zatizeni jedne napravy cca 5 tun, zatimco chodnik cca 50 kg. Po chodniku se lide a kocarky pohybuji ruchlosti kolem 5 km/, zatimco po dalnici 130 km.h. Chodnik snese drobne nerovnosti, kterezto by u dalnice znamenaly omezeni sjizdnosti.
Nechtel byste nakonec resit vystavbu dalnic zatravnovacimi panely?
zase někdo použil nějaký šunt a tu kvalitu si hodil na střechu baráku. Kurňa, proč to všude v okolních zemích nevypadává? To je zase tunýlek.
D. Grundel
Ona ta dalnice "netesnila" ani behem vystavby. Dost z ni unikalo...
Stav dálnic je takový, jaký si sám trh, politika a rychlé opotřebování povrchu silnic žádá. Tržní hospodářství funguje tak, aby se výrobky a výtvory podnikatelů rychle zničily spotřebou a opotřebováním, a aby se mohlo a muselo objednávat a pořizovat nové dražší za peníze daňových poplatníků. Okecat tento jev před daňovými poplatníky, to je právě to politickomediální umění, aby to neodborníci (my) skousli. Navíc ten ,,hlupák", který po sametu přeondil dopravu z kolejí na asfalt, aby se u zboží, které nepodléhá zkáze, mohlo také inkasovat dráž za dopravu, tak způsobil to, že silnice a dálnice jsou systematicky přetěžovány, aby byly rychleji zničeny kamióny. Samozřejmě v rámci trhu. V téhle bordelové zemi se není čemu divit.
D. Grundel
A kdo byl ten hlupak, co "preondil" dopravu z koleji na asfalt?
Je to otřesný stav znalostí našich stavebních inženýrů a projektantů.
Uplnej Vypatlanec
jsou to inkludovany rychlokvasky ... a cilem je zisk, z eraru krev netece
J. Řezníček
To by mě teda zajímalo, kde zase demokraté udělali chybičku?
6. září 2016
Nová část Pražského okruhu se zkouší zbytečně dlouho. NSS poukázal také na délku zkušebního provozu. „Zkušební provoz v délce tří let lze považovat za poměrně dlouhý a je tedy na místě odůvodnit, zda tato doba nepřesahuje dobu potřebnou pro ověření vlastností provedené stavby.
26. září 2016
Na části Pražského okruhu se z vozovky uvolnily stovky kusů těsnění, které slouží k tomu, aby mezi betonové desky nezatékalo. Ředitelství silnic a dálnic závadu reklamovalo a věří, že do prvních mrazů bude dálnice opravena.
(konec citací)
Na šlendrián není žádná zkušební doba dost dlouhá.