Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Průšvih na Pražském okruhu. Z dálnice vypadalo těsnění, může do ní zatékat

Silničáři řeší před blížící se zimou velkou nepříjemnost. Na části Pražského okruhu se z vozovky uvolnily stovky kusů těsnění, které slouží k tomu, aby mezi betonové desky nezatékalo. Ředitelství silnic a dálnic závadu reklamovalo a věří, že do prvních mrazů bude dálnice opravena.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

29. 9. 2016 16:29

Je to to samé, jako bychom se dohadovali o skutečnosti, proč ve vozovkách silnic jsou kanály buď pod povrchem vozovky, nebo vyčnívají nad ní. Jen málokteré jsou v rovině vozovky. A proč jsou tam vůbec, a nejsou např. v chodnících, kde tolik netrpějí zatlačením do povrchu nebo vyčníváním nad povrch. Proč jsou ve vozovkách, kde při jejich údržbě blokují dopravu, a proč se jim musejí řidiči vyhýbat, aby si neurazili kolo nebo nezničili geometrii.

0 0
možnosti

D. Grundel

29. 9. 2016 18:40

Nevim, zda jste si toho vsimnul, ale konstrukce chodniku a dalnice se v drobnych detailech lisi. Dalnice musi napriklad vydrzet zatizeni jedne napravy cca 5 tun, zatimco chodnik cca 50 kg. Po chodniku se lide a kocarky pohybuji ruchlosti kolem 5 km/, zatimco po dalnici 130 km.h. Chodnik snese drobne nerovnosti, kterezto by u dalnice znamenaly omezeni sjizdnosti.

Nechtel byste nakonec resit vystavbu dalnic zatravnovacimi panely?

0 0
možnosti

28. 9. 2016 18:42

zase někdo použil nějaký šunt a tu kvalitu si hodil na střechu baráku. Kurňa, proč to všude v okolních zemích nevypadává? To je zase tunýlek.

0 0
možnosti

Uplnej Vypatlanec

29. 9. 2016 7:07

protoze Bananistan

0 0
možnosti

26. 9. 2016 20:35

ukázka díla zlatých českých ručiček

0 0
možnosti

26. 9. 2016 15:54

sem tam nějaká závadička, to se stává

0 0
možnosti

D. Grundel

26. 9. 2016 15:09

Ona ta dalnice "netesnila" ani behem vystavby. Dost z ni unikalo...

0 0
možnosti

26. 9. 2016 14:10

Stav dálnic je takový, jaký si sám trh, politika a rychlé opotřebování povrchu silnic žádá. Tržní hospodářství funguje tak, aby se výrobky a výtvory podnikatelů rychle zničily spotřebou a opotřebováním, a aby se mohlo a muselo objednávat a pořizovat nové dražší za peníze daňových poplatníků. Okecat tento jev před daňovými poplatníky, to je právě to politickomediální umění, aby to neodborníci (my) skousli. Navíc ten ,,hlupák", který po sametu přeondil dopravu z kolejí na asfalt, aby se u zboží, které nepodléhá zkáze, mohlo také inkasovat dráž za dopravu, tak způsobil to, že silnice a dálnice jsou systematicky přetěžovány, aby byly rychleji zničeny kamióny. Samozřejmě v rámci trhu. V téhle bordelové zemi se není čemu divit.

0 0
možnosti

D. Grundel

26. 9. 2016 15:08

A kdo byl ten hlupak, co "preondil" dopravu z koleji na asfalt?

0 0
možnosti

26. 9. 2016 13:17

Je to otřesný stav znalostí našich stavebních inženýrů a projektantů.

0 0
možnosti

Uplnej Vypatlanec

29. 9. 2016 7:10

jsou to inkludovany rychlokvasky ... a cilem je zisk, z eraru krev netece

0 0
možnosti

J. Řezníček

26. 9. 2016 13:05

To by mě teda zajímalo, kde zase demokraté udělali chybičku?

0 0
možnosti

26. 9. 2016 11:33

6. září 2016

Nová část Pražského okruhu se zkouší zbytečně dlouho. NSS poukázal také na délku zkušebního provozu. „Zkušební provoz v délce tří let lze považovat za poměrně dlouhý a je tedy na místě odůvodnit, zda tato doba nepřesahuje dobu potřebnou pro ověření vlastností provedené stavby.

26. září 2016

Na části Pražského okruhu se z vozovky uvolnily stovky kusů těsnění, které slouží k tomu, aby mezi betonové desky nezatékalo. Ředitelství silnic a dálnic závadu reklamovalo a věří, že do prvních mrazů bude dálnice opravena.

(konec citací)

Na šlendrián není žádná zkušební doba dost dlouhá.

0 0
možnosti
Foto

Hit

26. 9. 2016 10:29

Stavět dálnici s věcma co mají životnost pět let? No nekup to.

0 0
možnosti
Foto

Hit

26. 9. 2016 10:32

Jo já zapomněl, oni nevěděli, že tam budou jezdit náklaďáci.

0 0
možnosti