Diskuze
Italové skončí na hlavním nádraží v Praze. Po státu budou chtít miliardy
Děkujeme za pochopení.
Nemohl by už nějaký podnik patřící státu, podepisovat smlouvy, které nelze zpochybnit?
M. Vaněk
Ovčané! držte klapačky, koukejte platit daně, a nechte v klidu a tichosti bohatnout chátru, kterou jste si sametově zvolili, kapišto...?
Pokud italská strana porušila podmínky smlouvy, tak její šance na odškodnění může býti dost iluzorní a nejspíš půjde tak maximálně o kompenzaci, aby nedošlo k bezdůvodnému obohacení ... .
T. Murphy
A DOST!!!!
1. Prověřit smlouvy, kdy se uzavíraly, za jakých podmínek a kdo za českou stranu uzavíral. Z český strany všechny zavřít na jejich náklady, z italský požádat švýcarské soudy, které nejsou zkorumpované, jako ty naše, o pomoc...... a zavřít italy taky...
2. Poslat italský vyžírky dop****e, naúčtovat jim ušlý zisk z české strany a náklady za nesplnění smlouvy.
3. Vyhnat všechny takový vyžírky z republiky, znárodnit Bakalu a všechny podobný....
4. Začít politiku ve prospěch daňových poplatníků a všechny ty darmožrouty, kteří si na to dosavaď hráli, vyhnat z republiky ....
5. Všem v politice sečíst majetek a provést šetření, jestli si na to mohli vydělat....jestli ne - vyvlastnit be prospěch daňových poplatníků a zavřít na jejich náklady...nepracuješ = nejíš a nebydlíš
P. Ritter
Ze zvědavosti jsem se podíval na stránky SŽDC (http://www.szdc.cz) a zjistil jsem, že se tam skrývají zajímavé informace, které by stály za bližší seznámení - proinvestované desítky miliard a nepříliš valné hospodářské výsledky a třeba i nevalné dodržování jízdních řádů (87%), zcela chybějící smlouvy a státní zakázky před rokem 2013, respektive 2014 (SŽDC existuje od roku 2003) atd.
SŽDC se podle těch údajů, které se na stránkách SŽDC publikují je silně dotovaná a málo efektjvní organizace, která má zřejmě dost důvodů mlžit a zastírat mnoho věcí ze své minulosti.
SŽDC např. udržuje pozemky, které jim k ničemu neslouží. Třeba pozemky s okrasnou zelení mezi pozemky jiných vlastníků. Jaké byste pak chtěl hospodářské výsledky, když jde o čistý a zcela zbytečný náklad ?
Mimochodem, kdo s nimi někdy jednal, tak nepochopí, že mohou mít vůbec nějaké výsledky, tj. že vůbec přežívají.
T. Tkadleček
Do pekla s vama hnusni zkorumpovani, neschopni, lhostejni, cynicti, nenazrani politici a urednici. A kdyz rikam peklo, tak tim myslim peklo... zadne certy z narodnich pohadek. Kdy to skonci? V Cine se za korupci popravuje... A Ceske drahy vubec... to je takova krysi firma. Nic se v tom podniku od sametu nezmenilo.. Nic! Jen fasada. Babis umi leda tak rozdavat koblihy, o Strakouskovi ani nemluvim, a Zeman? Glum je to. Hlavne ze vsichni lide dobre vule pujdou 5. rijna slavit nedozite narozeniny VH - oci by si vyskrabali. Mam jediny recept, ty 4 mld zaplatit. A splatit vsechny dluhy, az nam nakonec jen zustanou ty hodnoty, kteryma se tu kazdy zmetek leda tak ohani, aby druheho ponizil. Potom teprve snad... ten, co dava razitka pujde umyvat WCjzly a primy clovek bide do uradu vynesen.
A vlastník, tedy ČD, po celou dobu pronájmu neučinily ani jeden zdvořilý dotaz, kdy bude rekonstrukce Fantovy budovy zahájena?
P. Ritter
Mám zdvořilou připomínku - kdybyste četl článek pečlivěji, tak byste si teoreticky mohl všimnout těchto vět :
"S opravou historických prostor firma otálela. Původně měla mít hotovo v roce 2013, od Českých drah, tehdejšího majitele, dostala díky smluvnímu dodatku ještě tříletý odklad. Ani tento termín ale nesplní."
.
Smlouva nemusí ukládat, kdy má smluvní partner zahájit práce na d opravě a rekonstrukci budovy - podstatný a ve smlouvě závazný je termín dokončení. ČD prokázaly velkorysou blahovůli, když přidaly smluvním dodatkem další 3 roky na dokončení, takže bude zajímavé,jak Italové zdůvodní svůj požadavek na odškodnění - na řešení měli víc než dostatek času.
Jaký miliardy? Nesplnili smlouvu, tak maj smůlu. Jestli jim zlodějští ministři dopravy něco slibovali, tak ať jim to dají ze svýho. Akorátže soudy soudí podle toho, že někteří si jsme rovní a jiní rovnější. To tu bylo už za komoušů...
"Grandi Stazioni zdůrazňuje, že by mohlo jít o velmi citlivý spor, protože jejím akcionářem je i Evropská banka pro obnovu a rozvoj (EBRD)
to vyhrožují?
S63t64a26n15i50s78l72a96v 34T18o72m80á67š
Zhýralci....našinci by stačila restaurace IV. cenové skupiny, kde by při guláši, několika pivech a několika cigaretách mohl svobodně čekat čekat na svůj vlak