Diskuse k článku: Jedině SUV nebo elektromobily. Autosalon v Paříži naznačuje konec normálních aut

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 14
  • Poslední: 10.10.2016 12:14
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Rechnovský 10.10.2016 12:14

Nejsem odborník na auta a řízení považuji za nutnou daň dopravy za prací, sportem nebo zábavou. Jste tady jistě odborníci a víte jistě více. Co podle vás vede majoritu lidí ke koupi SUV? Kromě pocitu bezpečí a o trochu větším prostoru mne nic nenapadá. Jaké další argumenty mohou vyvážit vyšší cenu a provozní náklady?

J. Kohout 8.10.2016 20:07

Přátelé a nějaký předražený elektrovehikl budu před panelákem nabíjet čimčaráráčímčimčím? O nějaké efektivitě si SUV může nechat jenom zdát. Je pravda, že když SUV narazí, tak je hodně škody, ale méně zraněných, protože to v případě neSUV odnese druhá strana.

J. Šejnoha 2.10.2016 22:34

Normální auta se zdají výrobcům málo drahá, tak vymýšlejí něco extra.

A zákaznící to baští.

V. Vaclavik 2.10.2016 19:13

Je to trend obdivu bezneho cloveka k SUV minulosti, kdy jen bohatsi si je dovolovali. Jenze trh jim prinese jen 'jakoby SUV', asi jako kdyz trh prinesl civilum mestske jeepy, protoze lide se zhledli ve vojenskych jeepech, ktere ovsem jsou uplne jine po vsech strankach. Prvni perkolace mezi lid jeste sla, ale pak se zacaly vyrabet zprznene 'jakoby jeepy' aby si je mohl dovolit kazdy pepik a tak je to logicky se vsim.

J. Šejnoha 2.10.2016 22:33

Ostatně, jeep do města není vůbec praktický. S vyjímkou lepšího rozhledu na "skokany" vybíhajíc spoza stojícího auta pod kola jedoucího.

Ovšem až budou všechna auta "jeepy" tak to bude zase nanic.

J. Makoň 2.10.2016 18:52

Jenže parkoviště před markety nejsou na SUV stavěné a je skutečně zážitkem, jak se blondýna v SUV snaží zaparkovat před kaufem.

V. Václav 2.10.2016 14:11

dokážu pochopit, že se najde část lidí, kterým se líbí MPV nebo SUV a mají důvod pro jeho koupi. Proč si ale vozy těchto kategorií kupuje většina? Já jsem měl vždy auta "tradičních"tvarů, v posledních letech raději "mírně placaté" a přesto jsme s nimi absolvovali letní i zimní cesty na dovolené s dvěma dětmi a výbavou. Teď v těsně předdůchodovém věku chci něco pouze "dvoumístného úplně placatého" a hodlám s tím absolvovat cesty za odpočinkem a rekreací po celé evropě, dokonce ani kombík na to není potřeba. Je ale pravda, že jsem si vybíral auta vždy podle toho jak jezdí a ne podle počtu přihrádek a velikosti odkládacích prostor.

J. Krajíček 2.10.2016 11:12

Dobrá strategie Škodovky, že vyjela s velkým SUV. Světový trend je takový jaký je a Škoda tím neztratí zvlaste, když je Kodiaq povedené auto. Tedy aspon, co se vzhledu týká.

I. Veselý 2.10.2016 10:33

SUV se mi nelíbí vzhledově ani svojí konstrukcí (vysoké s vysokým posezem atd.), ale stejně tak se nemusí jiným lidem líbit "normální auta" jak jsou v článku pojmenovány ostatní typy karoserií.

Nejsem už nejmladší a uvažuji o koupi asi posledního auta svého života (už nenajezdím těch více jak 20tis. km/ rok, ale něco kolem poloviny a příjmy jsou také na padesáti procentech) a doufám, že tu koupi "normálního auta" sportovního střihu stihnu dříve než je módní vlna pošle do historie.

J. Poděbradský 2.10.2016 13:04

a už tě vidím jak do sporťáku nastupuješ s endoprotézou....

I. Veselý 2.10.2016 14:51

Lepší nastupovat s pomocí gravitace než lézt do výšin a můj pohybový aparát i současném věku funguje dobře, žádná endoprotéza zatím nehrozí, a pokud by byla to ztížené nastupování rád podstoupím.

I. Schlägel 3.10.2016 8:17

Hůře se s pomocí gravitace hlavně vystupuje ;-)

S. Nováková 2.10.2016 23:26

mlčeti zlato

J. M 4.10.2016 5:44

Normální běžné auto není sporťák pro člověka v důchodu, naučte se chápat napsané, děkuji.