Diskuse k článku: ‚Otoč to, kontrolují papíry.‘ Magistrát nasadil na řidiče Uberu volavky

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 47
  • Poslední: 14.11.2016 23:00
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
T. Hudeček 14.11.2016 23:00

Úřednická, naprosto nesmyslná buzerace. Zákazníci Uberu vědí, jakou službu si objednávají a kdo je poveze, proto to dělají. Úředníci se chovají jako mafie pod ochranou podplacené policie. Kam jsme to dopracovali?

M. Studnička 13.10.2016 12:23

Taxislužba může být ovládána zločineckými organizacemi, devianty, ale i bezpečnostními složkami. Ve státech s nižší zločinností je to právě ta či ona bezpečnostní služba. Jsou státy, kde jde o bezpečnost lidí a ne o cenu služby.

T. Řehořek 7.10.2016 1:53

Opravdu nepříjemné čtení o státních agentech StB a okrádání pracujících lidí vytvářejících hodnoty zbytečnými až škodlivými úředníky placenými z daní za svou nesmyslnou činnost. Stát je zločinec!

L. Frank 6.10.2016 17:11

Od článku asi před dvěma týdny Uber používám. Cenově jsou jízdy zhruba o 10% levnější než nejlevnější taxi. Hlavně ukrajinští šoféři trochu tápou v místopisu, nemít navigaci asi cestu nenajdou. Ale i Čech mě chtěl z Wilsonky do Radlic táhnout přes Štvanici. Takže by chlapcům studium prospělo. Ale je to příjemná změna. Aplikace navíc údajně pozná nesmyslnou cestu a neúčtuje ji. Největší plus vidím v garanci a výši ceny a hlavně automatických online platbách. Lepší znalost Prahy a nazval bych to bezstarostnou jízdou. Je česká klasika, že na popud těch co jezdí s cizinci v klidu i za 500/km jdou úředníci po krku těm co mají za km 9,90 před zdaněním.

J. Šimek 6.10.2016 19:06

Zkuste Liftágo, je to to samý, ale jsou to profíci :o)

V. Kříž 6.10.2016 16:18

úředníci z magistrátu: na taxikáře na Staromáku a na ty, co jezdí za 99 korun si 25 let netroufnou, tak buzerujou chudáka Ukrajince, co je snadná kořist. že se vám vždycky, když jdete dělat svoji práci, nechce nad sebou zvracet?

F. Grimes 6.10.2016 14:40

Takze magistrat uz plni ukoly taxikarske mafie. A když taxikari zablokuji veškerou dopravu tak jim nedaji ani pokutu.

P. Balcar 6.10.2016 12:08

Mohl by se někdo z řad řidičů UBERu podělit o to jaké slibované právní služby jim jejich zprostředkovatelská firma nabídla a zajišťuje? Tipuji, že na ně hází bobek s oblbujícími kydy o spolujízdě, sdílené ekonomice apod., protoře jim jde jen o jejich 25% a víc je nezajímá.

M. Černá 6.10.2016 15:01

Zacala jsem jezdit po vecerech v breznu. Asi po mesici me chytli. Uber mi poskytl pravnika a zaplatil za me pokutu. Jezdim dal a platim z Uberu normalne dane, tak nevim v cem je problem.

J. Rey 6.10.2016 15:24

Jasně a teď tu o Sněhurce. Uvědomujete si, že tímto naháníte slušné lidi do průšvihu jen pro to, že tady kecáte nesmysly. Mého kamaráda chytili před půl rokem a UBER se na něho vykašlal. Jenom tím, že slíbil neopakování tohoto přestupku, mu dali pokutu jen dva litry. Při tom mu hrozilo padesát tisíc.

P. Balcar 6.10.2016 17:20

V podnikání na regulovaném trhu bez licence?

M. Bartak 6.10.2016 10:46

A pritom by stacilo to nastavit tak, aby Uber platil dan za svezene kilometry. Vzdyt z pohledu zdaneni je jedno, jestli 1 ridic jezdi celou noc nonstop a nebo tu samou vzdalenost za noc projede 10 ridicu.. Z pohledu zakaznika to samozrejme jedno neni..

J. Šimek 6.10.2016 11:17

V tom to není. Uber hubou obchází povinnosti provozovatele taxislužby, jakmile je bude plnit, jako to musí dělat konkurence, nebude žádný problém ...

J. Zima 6.10.2016 13:00

Jenže ty povinnosti provozovatele taxislužby jsou snůška nesmyslů a předmět korupce na magistrátu.

Jaký má v době navigací význam zkouška z místopisu nebo požadavky na velikost a vybavení auta či pronájmy taxi perkovišť? To všechno slouží jen taxikářské mafii.

V dnešní elektronické době není problém sledovat ujeté kilometry a podle toho danit. Pak už jen stačí zajistit povinnost sdělit předem zákazníkovi cenu, aby se mohl rozhodnout zda pojede či ne a rovný přístup na parkoviště taxi na principu first-in-first-out. Na to by mohla dohlížet slavná městská policie místo buzerování a měření rychlosti na přehledných místech.

J. Šimek 6.10.2016 13:55

Promiňte, ale Uber nesoutěží s pražskými taxi, ale s firmami poskytujícími stejné služby, jako je Liftago.

J. Black 6.10.2016 10:31

Proč se v dnešní době vyžaduje znalost místopisu?

J. Šimek 6.10.2016 11:14

Ano, to je zvláštní, ovšem mít vpořádku papíry při podnikání od věci není :o)

R. Stehlík 8.10.2016 22:46

1. Málokterý řidič má v navigaci nejnovější mapy. Většinou se za jejich aktualizaci platí.

2. Uzavírky. Pokud mám zkoušku místopisu, je veliká pravděpodobnost že pokud je část trasy uzavřena, vím kudy to objet.

3. Divil by jste se, ale i s přistavením vozu mohou být problémy. Zákazník mnohdy neví kde je a mnohokrát pouze víte restauraci kde se nachází. Jako taxikář s místopisem a praxí, máte daleko větší povědomí o restauracích, památkách, atd.

4. Ne vždy volí navigace tu nejlevnější cestu pro zákazníka, což jste jako řidič taxi ze zákona povinen. Ne vždy nejkratší znamená nejlevnější. Navíc, tohle jsem sám zkoušel. Z bodu A do bodu B si navigace bezdůvodně zvolila delší trasu bez ohledu na její nastavení. Někdy je zkrátka znalost místopisu opravdu lepší než ta nejlepší navigace.

5. Pokud se navigace rozbije, je ukradená, atd, v podstatě vám to znemožní jezdit.

R. Tesařík 6.10.2016 9:23

No jo, konkurence vadí, že...

J. Tachovský 6.10.2016 9:07

Asi to budou muset ridici delat jinak. O penize si rict predem a pak upozornit, ze z bezpecnostnich duvodu nedavaji uctenku. Kdo chce svezt, tomu to nevadi a nejaky kontrolor do toho nepujde. Prece to nebude platit ze sveho.

R. Dubravský 6.10.2016 8:47

Městská policie bojuje za celosvětově proslulé zlodějské pražské taxikáře. Hmmm...

J. Tachovský 6.10.2016 8:43

Je svinstvo, jak buzeruji lidi, kteri se snazi poctive vydelavat. Poskytnou sluzbu a za to si nechaji zaplatit. To je presne princip, ktery drzi nasi civilizaci. A ouradove to ted chteji zrusit.

R. Gramblička 6.10.2016 8:52

protože jim z toho nic ve formě daní nekápne...

D. Mateju 6.10.2016 8:13

Tak si to ujasneme - ridic papir nepotrebuje, zakaznik papir nepotrebuje, jediny, kdo ho potrebuje, a to jen kvuli buzeraci a zdaneni, je urednik. Takze vecer urcite pojedu Uberem, abych jim zase po delsi dobe nechal trochu vydelat na jejich vzneseny boj proti tupe byrokracii ;-)

P. Kohoutek 6.10.2016 9:55

Kdyby jsi byl ofiko taxikář a musel splňovat věškeré náležitosti a platil z toho daně, určitě by jsi taky bojoval proti tupé byrokracii ?

D. Mateju 6.10.2016 10:00

Samozrejme, sel bych delat pro Uber. Ale taxikar nejsem a ani to nemam v planu, takze "bojuju" ze strany zakaznika/obcana.

J. Šimek 6.10.2016 10:06

A proč bojujete? Stačí využít tu samou službu našeho legálního profesionálního poskytovatele Liftago. Podobná aplikace, podobné peníze, profesionální řidiči, legální podnikání ...

D. Mateju 6.10.2016 10:15

Sluzby budu vyuzivat dle sveho uvazeni. A i kdyby byl Uber nyni dvakrat drazsi nez "legalni" taxi, rad si ho uz z principu objednam. Snad je muj postoj k soucasnemu nesmyslnemu boji uredniku proti Uberu takto uz jasny.

V. Braun 6.10.2016 11:00

Možná byste mohl Uberu ty peníze rovnou darovat, ne?

D. Mateju 6.10.2016 11:02

To bych samozrejme mohl, ostatne nebylo by to poprve, kdy bych sponzoroval boj proti urednikum. V pripade Uberu ale radeji za ty penize ziskam i jejich vynikajici sluzbu.



Najdete na Lidovky.cz