Diskuze
V Česku má milion aut nefunkční filtr pevných částic, oprava je drahá
Děkujeme za pochopení.
J. Novák 567
To je ale o tom, že pracovníci STK jsou evidentně velice úplatní. Jinak by přeci nebyl problém, aby ten předpokládaný milion vozidel byl postupně odstavován, dokud si lidé vozidla nedají do řádného technického stavu.
podle některých výzkumů je filtr kontraproduktivní, místo velkých částic vypoští ultrajemné které se znáze dostanou do plic a dokonce až do mozku, takže že by zbytečná regulace?
To jakoze ten filtr ty castice rozemele na ultrajmne, aby prosly sitkem ?
P. Baggerfuhrer
A v nem LPG Landirenzo s primazavanim. Usmev na rtu pri odjezdu z cerpaci stanice zajisten, mizive emise, zadne karbonove usazeniny.
J. Hanke
no to je jasný i malému dítěti.
Filtr pevných částic je součástka drahá. Proto je nutno ji šetřit, tedy ihned vymontovat a nasazovat ji jen pro účely STK, tedy jednou za dva roky......
Filtry u nás se do ropáků montují od roku 2008. Viděl jsem jak "odborníci" berou vzorky z Octavie 1,9TDI, která filtr nikdy neměla. To jsou naprosto lživá tvrzení. Navíc existuje spousta firem, které vám filtr zrenovují na 99% nového do 6tis. i s montáží. Vydrží dalších 150tis. km. Zase tady někdo kalí vodu.
Musíte k tomu přičíst fakt, že fitr zvyšuje spotřebu cca o 0,5 litru a současně snižuje výkon i krouťák. Myšlenka vyhodit ho je tedy velmi lákavá.