Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

V noci na pátek by se mohl plně obnovit provoz v tunelu Lochkov

V noci na pátek by se mohl po téměř dvou týdnech plně obnovit provoz v Lochkovském tunelu na dálničním okruhu kolem Prahy. ČTK to sdělil mluvčí Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Jan Studecký. Tunel minulý týden v pondělí poškodil požár kamionu a směr od brněnské k plzeňské dálnici musel být uzavřen, druhým tubusem od té doby auta projíždějí obousměrně. Dálnice tak byla v každém směru svedena ze dvou pruhů do jednoho a před tunelem se tvoří kolony.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Lepka

3. 11. 2016 19:29

A do toho rozkopaná Jižní spojka a Dolínek dělá mrtvého brouka.

0 0
možnosti

J. Novák 567

4. 11. 2016 5:21

Takže, podle vás, Dolínek může za idiocii nějakého kamioňáka, jo?

0 0
možnosti

3. 11. 2016 18:55

Takové problémy jaké má s provozem v tunelech ČR, nemá snad nikdo. Omezování rychlosti, monitorovací a špiclovací techniky, mizerné osvětlení, nevhodné vybarvení bočních stěn tunelů a teď ještě neschopnost efektivního hasičského zásahu. U krátkých tunelů by měla být vždy priorita ve vytažení vozidla z tunelu. Ve světě a zvláště v Itálii jsou tunely podstatně delší, lépe osvětlené, pouze se základnim technickým vybavením, bez omezování rychlosti a špiclovací techniky. V ČR ale prioritou dopravy zřejmě není její plynulost, ale potřeba co nejvíce omezovat, špiclovat, pokutovat.

0 0
možnosti

J. Novák 567

4. 11. 2016 5:20

No, samozřejmě kecáte. Zkuste si třeba něco najít o pořáru v Tauernském tunelu v Rakousku. Jinak lžete i v tom, že by tunely v Itálii byly bez omezení rychlosti či bez příslušné techniky. To, že vy o ní nevíte, ještě neznamená, že tam není. A pokud tam není, tak to není proto, že by ji tam snad provozovatelé nechtěli, ale proto, že v době stavby těch tunelů, které, jen tak mimochodem, mnohdy stavěli váleční zajatci, vězňové či jinak zotročení lidé, taková technika ani náhodou nebyla. Vaše tvrzení je asi tak stejně ˇ"Inteligentní", jako byste napsal, že Karel IV. zakázal na Karlštejně instalovat bezpečnostní kamery a rámy u vstupů, jakož i protipožární poplachová zařízení, a to jen proto, aby nemohlo dojít k jeho špiclování. Jinak, pane, možná vás to překvapí, ale je celkem obecně známo, že bezpečnostními prvky, tedy zejména kamerami, je nejvíce prošpikována Velká Británie. Ale to je zřejmě podle vás v pořádku a jen u nás jde o omezování, špiclování a pokutování.

0 0
možnosti