Diskuze
Mall.cz se propadl do ztráty 131,5 milionu korun. Kvůli jednorázovým investicím
Děkujeme za pochopení.
V. Getz
Objednal 2x sportovní obuv,stím,že vyzkouším na výdejním místě a pak případně vrátím. Zaměstnanec mi sdělil,že pokud zboží budu chtít vrátit,peníze nebodou vráceny hned,ale až po 14 dnech poštou...už nikdy více.
Najlepšiu reklamu aj najlepší web má podľa mňa ALZA.
Bohužiaľ ma mrzí (či im to však škodí, to neviem) tá stále viac zavádzajúca reklama. Neustále 70 % zľavy, čo sú vycucané z prsta, rovnako ako zľavy na nákup vo forme kupónov, ktoré uvádzajú zákazníka do omylu.
Ak to však prejde jednému, ostatní sa musia prispôsobiť, aby prežili.
V Amerike, Švajčiarsku či Nemecku by s takouto obchodnou politikou asi moc nepochodili. Tam je dôležité aj to, ako zákazník reklamu pochopí. A ak je reklama zavádzajúca, tak obchodníci musia platiť "jako mourovatí".
A mně zase sejří Alza s tou svojí podvodnou reklamou na slevu 1000.-Kč pro všechny.
Tak nějak skromně zapomínají dodat, že si musíte objednat nejméně za 28 000.-Kč. Pak je i ta sleva celkem zanedbatelná.
K. Jež 888
Zrovna včera mi známej říkal, že tam koupil 2 věci. A že už od nich nic nekoupí. Proto asi ta ztráta. Pokud je takových zákazníků hodně.