Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Mall.cz se propadl do ztráty 131,5 milionu korun. Kvůli jednorázovým investicím

Tržby jednoho z největších českých e-shopů Mall.cz stouply ve finančním roce 2014/2015 o 29 procent na 6,1 miliardy korun. Internetový obchod se propadl do ztráty 131,5 milionu korun. V předchozím účetním období vydělal 9,5 milionu korun. Vyplývá to z výroční zprávy společnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V. Getz

2. 1. 2017 10:53

Objednal 2x sportovní obuv,stím,že vyzkouším na výdejním místě a pak případně vrátím. Zaměstnanec mi sdělil,že pokud zboží budu chtít vrátit,peníze nebodou vráceny hned,ale až po 14 dnech poštou...už nikdy více.

0 0
možnosti

1. 1. 2017 16:56

Najlepšiu reklamu aj najlepší web má podľa mňa ALZA.

Bohužiaľ ma mrzí (či im to však škodí, to neviem) tá stále viac zavádzajúca reklama. Neustále 70 % zľavy, čo sú vycucané z prsta, rovnako ako zľavy na nákup vo forme kupónov, ktoré uvádzajú zákazníka do omylu.

Ak to však prejde jednému, ostatní sa musia prispôsobiť, aby prežili.

V Amerike, Švajčiarsku či Nemecku by s takouto obchodnou politikou asi moc nepochodili. Tam je dôležité aj to, ako zákazník reklamu pochopí. A ak je reklama zavádzajúca, tak obchodníci musia platiť "jako mourovatí".

0 0
možnosti

1. 1. 2017 14:46

A mně zase sejří Alza s tou svojí podvodnou reklamou na slevu 1000.-Kč pro všechny.

Tak nějak skromně zapomínají dodat, že si musíte objednat nejméně za 28 000.-Kč. Pak je i ta sleva celkem zanedbatelná.

0 0
možnosti

K. Jež 888

1. 1. 2017 14:31

Zrovna včera mi známej říkal, že tam koupil 2 věci. A že už od nich nic nekoupí. Proto asi ta ztráta. Pokud je takových zákazníků hodně.

0 0
možnosti