Diskuze
Peněz do kolejí teče dost, ale mají smysl? Betonová mafie utápí miliardy, říká Jančura
Děkujeme za pochopení.
V. Getz
K čemu je výzkum ČVUT,že místo šílených betonových hradeb stačí zemina nebo materiál do výšky tuším 80 cm? Jančura má pravdu,že tohle je kšeft a tak za pár let bude beton všude. Stč aby ve vlaku nefungovalo světelné nebo zvukové zařízení a máte problém vystoupit ve správné stanici o kráse cestování vlakem a kochání se krajinou ani nemluvě.
Je ovšem třeba si uvědomit, že ke skutečně investovaným částkám se dostaneme po vydělení dvěma (ta druhá půlka jest porůznu odkloněna).
Z. Lapil
Když se nad tím člověk zamyslí, tak si uvědomí, jaký ty dotace dělají zmatek. Je potřeba prošťouchnout hlavní tratě tak, aby se na nich zrychlila doprava. Protože se ale staví za peníze, jejichž podmínky stanoví někdo jiný, tak se ty klíčové stavby odloží a místo nich se opravují tratě, které - a věřte, že mi srdce krvácí, když to píšu - už léta nemají co na práci. Trať Mělník - Mšeno - Mladá Boleslav jako perla mezi všemi: http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/na-trat-melnik-mseno-se-po-vice-nez-roce-vraceji-vlaky-1253821.
T. č. z Mělníka odjezdy v 7:07 - 11:40 - 15:06 - 17:29 (přímé vlaky do Mladé Boleslavi) a pak ještě v 19:24 s půlhodinovým přestupem v neobsazené stanici (nejspíš bez čekárny, možná s lavičkou na krytém nástupišti. Abych nekřivdil - část Mělník - Mšeno je frekventovanější.