Diskuze
Češi havarují v cizině stále častěji. Jak se nejlépe připravit na problémy?
Děkujeme za pochopení.
Jezdi jak doma, tak v cizine, ohleduplnost je v mafianskem kapitalismu nezvaidel namy pojem.
Na dalnici D1 policie neni a tak se jezdi bez pravidel a bez omezeni rychlosti.
S22t10a63n89i36s96l30a49v 60T66o68m16á14š
Bohatí řidiči a chudé pojišťovny, neboli přesun peněz se hodí v každém ročním období.
V. Kotas
Pojišťovny chudé nejsou, ale o pořádek na silnicích a investice do něho, by mohly pustit chlup.
V. Kotas
Neumí jezdit doma, natož venku. Ono ježdění není jenom točit kolečkem a šlapat na plyn. A z autoškol ( kde téměř nic nenaučí, čest těm pár výjimkám ) pustí do provozu téměř každého.
J34i37ř79í 15K91o93p34i76s
Problém je mnohem hlubší a tím je rozsáhlá autoškolská mafie. Značná část autoškol rozdává řidičské průkazy jen za úplatek, bez jakékoliv návaznosti na skutečné proškolení řidiče. V této mafii jsou též zapojeni jak zkušební komisaři, mnohdy bývalí policisté, tak policisté na okresní a krajské úrovni. Trestná činnost je v souhrnu v řádu desítek, až stovek milionů ročně, k tomu de facto další škody plynoucí z nehod a veřejného ohrožení neproškolených řidičů a až na pár jedinců to naprosto nikoho nezajímá, neboť tato mafiánská chobotnice je prolezlá do vysokých politických vrstev. V tomto naprosto selhává policie, GIBS, státní zastupitelství a legislativci v parlamentu, kteří odmítají uzákonit zpřísnění dohledu nad výukou autoškol a zkušebních komisařů!