Středa 24. dubna 2024, svátek má Jiří
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Škoda zdvojnásobila objem inzerce a předstihla Hyundai

Automobilka Škoda Auto zvýšila v prvním pololetí objem reklamy v českých médiích o 115 procent na 422 milionů korun v ceníkových cenách. Předstihla tak značku Hyundai, která letos zvýšila nákup reklamního prostoru o 39 procent na 342 milionů korun. Vyplývá to z měření monitoringu reklamy Nielsen Admosphere.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VHK

V. Kotas

2. 8. 2017 5:57

Kdyby raději ty peníze na reklamu, raději investovala do výroby kvalitního lidového auta, " držáku " bez zbytečné elektronizace, u kterého si vyměním kteroukoliv žárovku ve světlech sám.

0 0
možnosti
KJ

K. Jež 888

1. 8. 2017 22:35

A pak se tady o něco snaž. ::))) Citace :

Za nejlepší značku, hned po Škodě, lidé považují Volkswagen, Audi, BMW a Ford.

Zdroj: http://byznys.lidovky.cz/skoda-zdvojnasobila-objem-inzerce-a-predstihla-hyundai-pii-/auto.aspx?c=A170801_181658_ln-auto_ele

0 0
možnosti