Diskuze
Škoda zdvojnásobila objem inzerce a předstihla Hyundai
Automobilka Škoda Auto zvýšila v prvním pololetí objem reklamy v českých médiích o 115 procent na 422 milionů korun v ceníkových cenách. Předstihla tak značku Hyundai, která letos zvýšila nákup reklamního prostoru o 39 procent na 342 milionů korun. Vyplývá to z měření monitoringu reklamy Nielsen Admosphere.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
VHK
V. Kotas
2. 8. 2017 5:57
Kdyby raději ty peníze na reklamu, raději investovala do výroby kvalitního lidového auta, " držáku " bez zbytečné elektronizace, u kterého si vyměním kteroukoliv žárovku ve světlech sám.
0
0
možnosti
KJ
K. Jež 888
1. 8. 2017 22:35
A pak se tady o něco snaž. ::))) Citace :
Za nejlepší značku, hned po Škodě, lidé považují Volkswagen, Audi, BMW a Ford.
0
0
možnosti