Diskuze
Jančura předělá všechny žluté autobusy. Kvůli Flixbusu vyhodí část sedaček
Děkujeme za pochopení.
K. Stržanovský
Alespoň se na trhu něco děje a nikdo nemůže spát na vavřínech.
C. Sangrail
Zaplaťpámbu, z miniaturního prostoru v autobusech Student Agency mi bylo vždycky nanic. Proto se s nimi snažím nejezdit, ale někdy bohužel není zbytí. Jedu-li se SA přes noc nebo brzy ráno a člověk přede mnou si sklopí sedadlo, mám asi tak 17 cm na kolena a horní část opěradla mi trčí přímo do obličeje. Ty slavné (těžko ovladatelné a pomalé) monitory pak ztrácejí význam...
Nicméně Flixbus má také své mouchy. Nemůžete si rezervovat sedadlo, musíte přijít s předstihem, pokud si chcete sednout více méně podle svých představ... Nevýhodné především pro páry, rodiny, skupinky apod.
Zaujímavé, že do fotiek k článku o autobusoch sa dostala fotka interiéru z vlaku... :-) Alebo že by Flixbus prevádzkoval v ČR aj vlaky?
M. Mikulec
Občas jezdím s Jančurou mezi Londýnem a Prahou, a opravdu má autobus narvaný sedadly. :-)) Je to stejný princip vyššího zisku jako parkovací místa, nalinkovaná pro auta velikosti trabantu na placených parkovištích.
K. Keinkopf
Jančura má autobusy tak narvané sedadly, že v nich není dost místa pro pasažéry :-/
Zaujala mě věta "dodavatel autobusů Irizar jim tuto službu poskytne jen za cenu práce"
Čo je na tom zvláštne: jednoducho si nebudú účtovať réžiu, ktorá sa môže pohybovať aj v stovkách percent...
Každá firma musí mať nejaké priestory, za ktoré platí buď odpismi alebo prenájmom, ľudí, ktorí firmu manažujú, automobily, ktoré používajú na podnikanie atď. atď. To všetko je réžia. Podnikať bez réžijných, teda viacmenej konštantných nákladov sa nedá...
Dokud nebude mit flixbus rezervaci mista, neni konkurentem regiojetu...
C. Sangrail
Přesně tak. Chodit k autobusu o 20 minut dřív a stoupat si do fronty, abych si mohl sednout aspoň trochu rozumně, jako když se jezdilo s ČSAD, to je pro mě nepřijatelné. Myslím, že Regiojet Čechy v tomto ohledu rozmazlil a Flixbus se tomu bude muset nějak vyrovnat (asi cenou, jsme v Čechách...).
Navíc Regiojet má sice dost těžkopádnou rezervační aplikaci, ale na počítači jejich systém funguje skvěle. (V této souvislosti bych rád připomněl opačný příklad: Leo Express...)
K. Jež 888
A kdo jezdí autobusem ? Důchodci, socky, studenti. Takže řešením je zlevnit jízdné, zrychlit internet, zmenšit prostor pro nohy a narvat do dvoupatrových busů co nejvíc sedadel. Po každé jízdě rozdávat manželským párům zrcátka a po jednom párku z umělé hmoty.
C. Sangrail
Nebo třeba lidé, kteří nechtějí životní energii proplýtvat na řízení auta po ucpaných, hrbolatých dálnicích plných sobců, kteří se na vás lepí, i když jedete 140, a místo toho se chtějí za jízdy např. věnovat práci, číst, nebo se vyspat, aby byli svěží na pracovní schůzku? Hromadná doprava není pro "socky", to je jen pseudopravicová postkomunistická představa našeho Divokého východu.
Bude Jančura expandovat do Německa jako konkurence Flixbusu? To by byla fakt prča, protože by ani nemusel jezdit za dumpingové ceny.
>Č. Ludvík 23.8.2017 9:49
může být cesta Praha-Brno klidně "za babku"<
-------------------------------------------------------------------
Ooo, chudak vase babicka! A za dedka nazpet? :)
Ve Skandinavii na jare zbankrotovala dcerinna spolecnost Eurolines, ktere mely 3 jizdy denne do Prahy, Jancura jen dve jizdy tydne.
Otazka zni - myslite, ze Jancura skocil po sanci a pridal spoje, nebo ze po mesici ticha skocil po sanci Flixbus?