Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Jančura: Platit Flixbusu 30 procent? Radši napodobím boj proti švédské přesile

Po dlouhých letech dostal Radim Jančura soupeře, jehož pravidlům se musel chtě nechtě podřídit. Za německým Flixbusem, který spustil v Česku autobusové linky mezi velkými městy, stojí silný kapitál a majitel RegioJetu ví, že bude jen velmi těžké ho porazit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

24. 8. 2017 21:45

Pri tomto rozhovore ma napadla jedna židovská múdrosť:

Ak sú v ulici, kde býva žid, 2 podobné obchody s podobnými sortimentom a podobnými cenami, u ktorého bude nakupovať?

U oboch viac-menej rovnako. Pretože mu ide o to, aby prežili oba obchody. Len vtedy totiž konkurencia udrží dobré ceny.

0 0
možnosti

24. 8. 2017 15:47

Nejsem proti konkurenci, ale pokud se někdo tváří, že něco dělá, měl by to dělat on a ne někdo, kdo je jen podle něj nabarvenej ... to vám pak v případě problému domnělá firma řekne, že se máte obrátit na franšízanta, který je zcela jiný ekonomický subjekt - ovšem prachy, ty jim nesmrdí ... :-( Jančurovi držím palce.

0 0
možnosti

M. Mikulec

27. 8. 2017 15:08

Tomu říkám německá kolonizace na postupu. Také fandím Radimovi, jezdím s ním do Británie.

0 0
možnosti

M. Půbal

24. 8. 2017 13:18

Další německým státem dotovaný "podnikatel", hurá. Až u nás zlikviduje konkurenci, zavede "pořádek", jako u nich v Německu.

0 0
možnosti

24. 8. 2017 14:53

Kolik Flixbus dostává od německého státu? Jančura v roce 2016 dostal od českého státu 51 milionů na autobusy a 57 milionů na vlaky.

Tož tak

0 0
možnosti

24. 8. 2017 12:49

Soudruh Jančura stejně zlikvidoval Asianu. Teď se mu to jenom vrací z opačné strany.

0 0
možnosti

R. Morava

24. 8. 2017 12:35

Pravda, těch 30% odvádět je fakt sprosťárna. Doporučuji podpořit Student Agency alias Regiojet. Předně proto, že to je vlastník z ČR, ale i proto, aby tu byla konkurence. Pokud je Flixbus zlikviduje, jízdné zase zvýší a nebudou tu průvodkyně ani kultura a zábava při cestování. V každém případě pluralita je větší zábava a pokrok, jinak je to takový ten šedivý komunismus.

0 0
možnosti

J. Novák 835

24. 8. 2017 12:12

Vecer v televizi by mel byt Stredula, Zao a Polobotka a meli by vyzyvat soudruhy odborare, at jezdi s Jancurou. Prece nebudeme nase, v pktu vydelane penize, cpat do chrtanu zahranicni firme.

0 0
možnosti

24. 8. 2017 12:01

P.Jančura se choval stejně jako Flixbus.

0 0
možnosti

R. Morava

24. 8. 2017 12:27

Možná. někdo říká, že měl dotované spoje za 1Kč. Nevím, ale nezapomeňme že musel konkurovat busům silně dotovaným nebo vlastněným státem či městem.

0 0
možnosti

24. 8. 2017 11:52

za brněnským vítězstvím nad Švédy byla šikovná lest s posunutím času o hodinu...dokáže to Jančura? :o)

0 0
možnosti

24. 8. 2017 10:30

Vzpomínám, jak Jančura likvidoval menší konkurenci a jezdil do Liberce za 1 korunu, tak teď dostává napít ze svého vlastního žlabu.

Pružnost mu naprosto chybí, když zbankrotovala pobočka Eurolines ve Skandinávii, která měla z Prahy jen do Dánska 3 jízdy denně, a Jančura dvě jízdy týdně, tak jsem čekal, jak po tom skočí. Neudělal nic, a po měsíci tam přišel Flixbus

0 0
možnosti

J. Novák 835

24. 8. 2017 9:11

Myslím si, že v tomto případě bychom mohli ukázat něco, čemu se říká národní hrdost. Radim Jančura vybudoval svoji firmu od nuly a začal konkurovat státnímu dotovanému přepravci. Díky němu a jemu podobným zmizely špinavé a zaplivané vagony a vlaky jezdí načas. Místo keců o mizerné Evropské unii a madam Merkel, bychom mohli každý ze svého dát několik korun na to, abychom jezdili o málo dráž, ale s českou firmou. Jsem zvědavý, kolik lidí bude takto uvažovat a kolik křiklounů můj názor zkritizuje. Ale tady bychom skutečně něco udělali abychom ukázali, že nejsme jen závistiví zaprdění Čecháčci (Moraváčci) a že neumíme pouze kritizovat. Tak to vidím já, ale svůj názor nikomu nevnucuji

0 0
možnosti

24. 8. 2017 9:14

Souhlas. Ale ty autobušky bych fakt zrušil.

0 0
možnosti